Lichtbruin leren bandje op blauwe Tag Heuer Aquaracer ?

:joy:

brrr

2 likes

Topic titel maar even aangepast. :wink:

Lichtbruin leren bandje op blauwe Tag Heuer Aquaracer ?

1 like

Wat dacht je van deze?
https://www.horlogebanden.com/Hirsch-Liberty-Artisan-Horlogebandje-Zadelleer-Goudbruin/?classid=

Prachtig leer uit één stuk, enorm soepel. Overigens vind ik afwisselen tussen staal, rubber en leer heel goed kunnen en de combinatie blauw-cognac heel geslaagd…

Dick

Kleur en dikte zijn prima. Die stiksels ? Ik ben er nog niet uit of ik dat een mooie combinatie vind met het horloge.
Hij is op dit moment ook niet leverbaar in 20mm bij horlogebanden punt com.

Alles kan. Een beetje wisselen met banden is juist wat de hobby zo leuk maakt.

1 like

De Squale band incoming inmiddels… als je even uit wil proberen hoe t staat… No problem

2 likes

Duikers op leer is geen combi is mijn mening. Duikers hoor je mee te kunnen duiken…

Zo’n performance band lijkt me wel wat.
Draag vaker duikers en ook met zwemmen/sauna.

1 like

Hoe lang heb jij onder eens steen gezeten?
Alsof jij dagelijks in de zee duikt😉.
Je eet toch ook niet iedere dag stamppot omdat het een Nederlands gerecht is…

1 like

dat is mijn mening en hoe ik omga met mijn duikers.

1 like

Gewoon @Ko-Banden vragen er eentje naar je wens te maken, daarnaast heeft hij ook goede suggesties.

Overigens ik heb hem zelf inmiddels ook weer op staal. Maar voor de afwisseling best aardig :wink:

1 like

Net als de meesten hier kom ik niet verder dan deskdiven.
Als er een horloge mee het water in zou gaan dan zou dat de Sinn zijn. Maar voorlopig komt die ook niet verder dan deskdiven.

1 like

Dank, ik houd het in gedachte. :+1:t3:

1 like

Ik heb er nog eens goed over nagedacht en besloten dat de Aquaracer op staal blijft. Een aantal van jullie heeft dit geadviseerd. Ik ben er ook achter gekomen dat het geen doen idee is voor de Aquaracer. Bij de Squale staat het heel mooi, dus die gaat er waarschijnlijk ooit komen. Dat is beter dan een imitatie daarvan.

Dank aan allen voor het meedenken.

1 like

Ook een witte in elk geval voor de zomer.