Omdat ik deze Squale combinatie erg mooi vind overweeg ik om ook een leren bandje op mijn Aquaracer te zetten.
Het hoeft geen bandje met een vintage look te zijn. Een waterbestendig bandje heeft een lichte voorkeur maar ik ga er niet het water mee in, dus het is geen must.
Ik heb al een beetje naar Hirsch bandjes zitten gluren, maar ben er nog niet helemaal uit.
Twee vragen.
Lederen bandje of op staal blijven dragen ?
Welk bandje adviseer jij ?
Alvast dank.
Duikers op leer brrrrr.
Als je dan toch iets doet, inderdaad een Hirsch Performance of zoiets. Maar staal is het beste denk ik. Of anders rubber!
6 likes
Rubber is geen optie. Ik heb de Sinn U1 op rubber en kan de Oris 65 op rubber dragen. Dat vind ik genoeg rubber.
Ik vind de Aquaracer ook niet mooi op rubber.
1 like
Volgens mij kan deze best een donkerblauwe Hirsch Carbon hebben. Ook water resistant en deels wel geĂŻmpregneerd leer.
1 like
Ik heb nog eens nagedacht over een donkerblauwe band, maar nee. Dat is niet de look die ik zoek.
Ik ben zelf toevallig ook zoekende nav deze incoming Squale.
Deze Colareb lijkt me redelijk in de buurt komen:
Waarom ga je niet voor het origineel ? Prijs valt toch wel mee ? Voor €9,00 meer ligt hij op de mat.
1 like
Ja, zo had ik het nog niet bekeken. Ga m eens googlen… Ik heb wel hele goede ervaringen met Colareb
1 like
Nou bedankt Patrick , ga m gelijk bestellen. Origineel is toch leuker inderdaad 
1 like
Graag gedaan.
Ik weet niet of ik een vintage bandje wil op de Aquaracer.
1 like
Zelf weten maar dat is imo niet echt fraai hoor. Ik zou hem of op origineel staal houden, of er een originele TH rubberen band op zetten.
2 likes
Gewoon proberen, is het niets verkoop je het bandje weer.
Duiker op leer kan best, niets van @jeroenderee aantrekken 
3 likes
In dit geval heb ik (zoals heel vaak @Rolopalooza) gewoon gelijk 
3 likes
Dan blijft er nog een vraag (ter advisering). Welke band ? 
Die van Royke hierboven, colareb maakt mooi spul 
2 likes