Lekker service daar. Kom op, is toch om te janken? Gelukkig heb je je cash terug, maar als je niet volhardend was geweest, was het jouw probleem…slechte zaak.
Volgens mij was dat bij het eerste horloge noet het geval.
Ik heb je bericht geliked, maar zo leuk is het helemaal niet.
Wat een bende zeg daar! Gelukkig je geld terug… nooit meer binnen stappen… lekker op je gemakje naar iets anders zoeken
Eind goed al goed, nu nog een mooi stukje in het ervaringen gedeelte!
Blij dat het is opgelost. Snel vergeten, dit deurtje voortaan voorbij lopen en weer volop genieten van je horlogehobby!
Dan val je toch om van verbazing. Mooi dat het uiteindelijk wel opgelost is, nu op zoek naar een nieuwe Luminor Marina?
dat betwijfel ik…hij had ook een las vegas editie, die ik dan in ruil evt wilde meenemen, en deze was ook met een kras voorzien;( , had hij niet gezien, maar door lichtschittering zag ik gelukkig die oneffenheid…staat btw gewoon nog op zijn website als nieuw???marina las vegas
hoop geld, en beschadigd, wilde een north pole kopen ook erg gaaf, maar winkelier gaf terecht aan dat mijn pols te klein is, met pijn in mijn hart!
Wel jammer, het lijkt me dat jij dit horloge niet zonder reden hebt uitgekozen. Ergens spreekt het je heel erg aan. Om daar dan vanaf te stappen door een minder goede ervaring bij een juwelier klinkt wat overhaast. Ik hoop toch dat de staat van twee horloges bij een juwelier (niet eens een AD) niet representatief is voor alle Panerai.
Misschien zijn die beschadigingen wel de reden dat die twee horloges in de grijze handel terecht zijn gekomen. Ik zou het in ieder geval nog eens proberen bij een AD.
En de Pam staat alweer op de website te koop,als zeer goed zelfde prijs…zou naar Italie worden verstuurd en weer terug, dat is snel! Wel een hele mooie Pam…btw
. Wat een bak
Je snapt niet dat mensen er nog iets kopen, na alle ervaringen hier op het forum…
ja goed weet je er liggen ook horloges die hoogstewrs van C en S rechtstreeks komen, en die zijn niet verkeerd, een tikje in de etalage kan natuurlijk altijd…had bijna een nwe yachtmaster daar gekocht, nog in de stickers, maar uiteindelijk toch voor de milgauss gegaan…(bij iem anders)
En dat het zo rustig blijft in het ervaringen topic
Tuurlijk. Maar als er een keer iets is, krijg je nul op het rekest.
Ik heb idd ‘asociaal’ geluid moeten maken…alvorens… en dat is niet echt service
Die fles hadden ze van mij an**l mogen inbrengen bij die verkoper… die neem je toch niet aan…
Ruilen, optie 1, had ik ook niet geaccepteerd. Gewoon geld terug.
euh heb mijn geld netjes retour gekregen;) en een fles…
Dat weet ik, maar die fles zou ik in de winkel achterlaten…
je kunt boos en wraakzuchtig blijven…uiteindelijk nog een keer terug gegaan…bijna een heeele dure rolex gekocht, echter toch net niet, :0