Lid erbij (Tarik)!

Dag allemaal,

Ik ben Tarik, 25 jaar oud, inmiddels 4 maanden lid en jullie raden het al, net als de rest op dit forum een liefhebber van horloges. Mijn reis begon helaas niet zoals velen van jullie met een flikflak horloge maar met een Pokemon horloge toen ik een jaar of 6 oud was. Vanaf dat moment was ik verknocht aan horloges. Naarmate ik ouder werd vroeg ik mijn ouders, als we ergens op vakantie waren of ik een horloge mee mocht nemen als souvenir. Dit waren vaak digitale casio horloges. De Old school varianten. Het moment dat ik mijn eerste bijbaantje had ging mijn volledige eerste salaris naar een G-Shock horloge, dat was mijn eerste echte aankoop en is nog steeds onderdeel van mijn verzameling vanwege nostalgische redenen.

Later heb ik nog een aantal Seiko’s kunnen toevoegen aan mijn collectie, maar dat was nooit echt het eindstation voor mij. Na de Seiko’s kocht ik een Longines horloge, vervolgens een IWC Pilot en ook mijn eerste Omega Seamaster. Het horloge waar ik het langst naar op zoek was of eerlijk gezegd waar ik het langst voor aan het sparen was is de Rolex Submariner Date. Ook die heb ik kort geleden aan mijn verzameling mogen toevoegen.

Ik ben via een verkoper gestuit op dit forum en ben sinds de eerste dag verkocht. Vind de sfeer geweldig, je kan terecht voor vragen en het is gezellig. Bovendien vind ik het mooi om te zien dat iedereen wel zijn eigen smaak heeft.

Tot slot kijk ik ernaar uit om het forum en jullie beter te leren kennen en ben ik blij dat ik lid ben geworden.

Hieronder nog wat foto’s van mijn verzameling. Niet alles natuurlijk :face_with_hand_over_mouth:

100 likes

Welkom.

1 like

Welkom, veel plezier!

1 like

Welkom en mooie collectie!

1 like

Welkom :hugs:!

1 like

Welkom :partying_face:

1 like

Welkom Tarik :+1:
Mooie collectie!

1 like

Tarik, welkom op HF!

1 like

welkom-home

1 like

Welkom oo het forum Tarik, mooie collectie heb je daar. :+1:

1 like

Welkom op HF, Tarik en da’s een behoorlijke verzameling al!

1 like

Goeie collectie hoor, zeer fraai. Welkom !

1 like

welkom3

1 like

Welkom op HF Tarik. Mooie collectie :+1:t2:

1 like

Welkom op het horloge forum en veel leesplezier!

1 like

Welkom bij de club Tarik.

1 like

Welkom, Tarik! Mooi setje horloges dat je hier toont. En mooi opgebouwd naar de special items. Veel plezier hier & met deze tijdloos mooie hobby!

1 like

Welkom bij je nieuwe verslaving, mooie Citizen trouwens.

2 likes

Welkom!

2 likes

Welkom Tarik, mooie horloges hoor! :grin: :ok_hand:

1 like