Lieg jij over wat een aangeschaft horloge kost?

Mijn vrouw interesseert het geen bal. Ohja leuk horloge, nieuw? Die is echt heel lelijk :grin: Ze wil er eigenlijk niet te veel lastig mee gevallen worden. Verder heeft ze nog nooit gevraagd wat ze gekost hebben. En ik ga er zeker niet om liegen als ze het wel vraagt. Zo lang alles kan en er we er niet op achterruit gaan is het gewoon een leuke hobby. Je koopt wat en verkoopt weer wat. (Meestal koop ik wat meer dan ik verkoop :thinking:)

Ik vertel gewoon aan mijn vrouw wat mijn horloges kosten. Of zij het exacte bedrag na een tijdje onthoudt betwijfel ik. Dat interesseert haar ook niet. Zij zegt wel dat ik iets gewoon moet kopen, als ik daar lang over twijfel.

Ik heb ooit eens op mijn werk laten vallen wat mijn Omega gekost heeft. Een aantal collega’s vinden het leuk om het er over te hebben. Die komen zelfs bij mij langs om samen te kijken op internet naar leuke horloges. Maar ik heb er ook collega’s tussen zitten, die telkens maar weer blijven herhalen dat ik wel een duur horloge om heb. Of vragen, wat kost dat ‘klokkie’ nou weer? Zo vermoeiend. Dus ik pas tegenwoordig wel op tegen wie ik dat vertel.

1 like

Ik heb zelfs eens een horloge gekocht voor een forum genoot, zodat hij hem kon aanpakken van me… geld hebben we anders geregeld :joy:, alles om vrouwtje te misleiden :stuck_out_tongue_winking_eye:

Iemand op mijn werk zei eens “ja, Frenk draagt een nep Rolex”… waarop ik hem lachend in zijn handen drukte. “Ja, zie je wel” was zijn conclusie, en gaf mijn witte milgauss terug. “Die maken ze niet daar.”

:joy::joy:.

3 likes

Het boeit haar geen hol, de horloges niet en ook niet wat ze kosten.

2 likes

Ik lieg altijd over de waarde van horloges
die ik haar kado doe.
En dan stel ik de prijs naar beneden bij, omdat ze het anders zonde zou vinden om te dragen.

Inmiddels weet ze wel een beetje wat een redelijk horloge kost, dus vraagt ze er ook nooit meer naar.

1 like

Schat, ik heb dat gezien, kost xxx.

Heb ik weleens gezegd dat je iets niet mag kopen?

Dan ga ik het kopen hoor.

Okay.

Voordat ik het heb gekocht, heeft zij ook al iets gekocht :rofl::rofl:

Precies dit.
En dan gaat het van de gezamenlijke rekening.
En mijn vrouw koopt net zo vaak een tas of portemonnee als ik een horloge dus dan is het toch mooi eerlijk verdeeld?! :grin:

Dan schijn ik ineens heel onduidelijk te praten :joy:

1 like

Ja, daaag! Ga een beetje vertellen hoe duur dat horloge was. Dan mag ik geen andere meer kopen!

2 likes

Ik weet niet meer wie het was, maar ik heb wel eens dubbel gelegen van het lachen hier om wat iemand schreef:

Mijn grootste angst als ik er niet meer ben is dat mijn vrouw mijn horloges verkoopt voor wat ze denkt dat ik ervoor heb betaald :joy::joy:

2 likes

Ik wel. Het is mijn doekoe dan wel, maar eerlijkheid duurt het langst. En mijn fiscale partner heeft recht op die informatie.

4 likes

Ik kom al tijden weg met “drie en een half” of “ iets meer dan vier”
Hoewel ik het idee heb dat ze nu begint te twijfelen of het honderd of duizend is. :joy:

4 likes

Ik heb wel een vrouw en een invicta, maar ik mis de andere kant van de ruil helemaal volgens mij. :slight_smile:

:point_up_2:
OMG Er is zelfs een beker van😂

1 like

Juist :joy: was ook niet origineel van mij maar vond hem zo goed

1 like

Zou het mogelijk zijn om je vrouw nog klinischer te omschrijven?

13 likes

Ja echt geweldig​:joy::joy::joy:
Die beker moet ik hebben trouwens!

2 likes

Mijn eerste reactie was: wow, da’s mooi gevonden van de heer Fate! :clap:

Vervolgens toch even ge-DuckDuckGo’d. De term blijkt dus gewoon iets administratiefs. :disappointed: Niks is meer heilig.

Overigens wel gewoon överens.

Hoe omschrijf jij je partner?

2 likes