@Lieuwedv / Balanced Watches

Even met terugwerkende kracht.
@Lieuwedv
Bedankt voor de mooie connie en het opnieuw tot leven brengen van mijn pie pan. Tot de volgende de keer.

1 like

Aye captain…


6 likes

Bedankt @Pauwelix Paul! Het was een leuke klus om je Constellation op te knappen en die je van mij hebt overgenomen is ook een pareltje, geniet ervan :+1:t3:

1 like

Nog een paar foto’s omdat het kan :wink:

6 likes

Bedankt @Lieuwedv!
Fijn dat je de tijd nam om me diverse Fortis modellen te tonen. Leuk om in real life een jonge horloge maker te ontmoeten. Als mijn nieuwe aanwinst geserviced moet worden dan neem ik zéker contact met je op.

Groeten Raymon

1 like

Vandaag een prachtige Omega Geneve ontvangen van @Lieuwedv.

Fijne communicatie, prettige gang van zaken en een mooi, goed verpakt horloge binnengekregen. Zeker een aanrader!

1 like

Lieuwe heeft mijn Constellation onder handen genomen en dat verliep zeer naar wens. Communicatie was vlot en prettig en ik had hem echt supersupersnel weer terug. Aanrader. :ok_hand:

2 likes

Hoi Lieuwe,
Bedankt voor het servicen van mijn Fortis Cosmonaut daydate. Hij loopt weer als een zonnetje! En het tonen van je Omaga’s natuurlijk. De chronostop houd ik in mijn achterhoofd.

1 like

Lieuwe
Dankjewel voor het proberen van de Chronostop. Super service! Helaas wat te klein voor mij en terug gestuurd maar ik hou Balanced Watches in de gaten.

1 like

Lieuwe heeft, niet voor het eerst, een horloge van mij geserviced.
Wederom naar volle tevredenheid. :ok_hand:

Lieuwe heeft mijn Omega 2179/2 geserviced en ben zeker tevreden. Het duurde even maar ik werd goed op de hoogte gehouden van alles en het resultaat is wat telt. Zeker aan te raden.

Lieuwe heeft mij geholpen aan mijn eerste echt vintage Omega 132.041 Genève.
Gezien mijn gebrek aan ervaring gekozen om binnen het forum een betrouwbaar adres te zoeken en dat is gelukt.
Heel blij met mijn nieuwe aanwinst, en de fijne deal !

Ik heb bij @Lieuwedv een prachtige Seamaster 600 gekocht. Zie ook NA: Omega Seamaster 600 uit '65 voor smexy plaatjes.

Bij thuiskomst bleek dat een van de lugholes wel heel dicht langs de rand van de lug zat. Even contact gehad met Lieuwe. Hij gaf aan dat het vermoedelijk geen probleem zou zijn omdat het om een stalen kast gaat, maar als het mij een beter gevoel zou geven wilde hij de kast wel omwisselen voor een gelijk exemplaar. En aldus geschiedde. Topservice dus! Bij ophalen en brengen nog even gezellig over de hobby staan kletsen.

Aanrader!

1 like

Lieuwe heeft mij geholpen met een probleem met mijn Seamaster DeVille 166.020. Het probleem is nu compleet verholpen en Lieuwe heeft ook gelijk het een en ander aangepast aan de balans, waardoor het uurwerk nu soepeler loopt dan ooit! Buiten zijn vakmanschap is Lieuwe ook een ster in snelle en duidelijke communicatie.
Kortom, ik ben een zeer tevreden klant en zal ik de toekomst zeker opnieuw bij hem aankloppen voor het servicen van mijn andere horloges.

Ik heb een IWC aangeschaft bij Balanced Watches. Zeer goede communicatie met @Lieuwedv en een snelle afhandeling.

Horloge was ook echt in de goede staat zoals geadverteerd. Ik kan Balanced Watches van harte aanraden.

1 like

Ik heb al enkele prachtige horloges van @Lieuwedv kunnen kopen en in de gelukkige omstandigheid dat hij horloges voor mij kon servicen (hoofdzakelijk) Omega.

Lieuwe is een oprechte vakidioot die horloges echt nog vanuit passie benaderd en niet als handel. Hij verkoopt hoofdzakelijk horloges waar hij zelf een bepaalde klik mee en kennis van heeft.

Lieuwe streeft naar hoge kwaliteit en horloges gaan alleen de deur uit als het echt goed is.

Je kunt dus in volle vertrouwen en met een gerust hart bij hem terecht voor mooie horloges in topstaat voor hele schappelijke prijzen. Zeker de moeite waard om eens een kijkje te nemen op de site van Balanced Watches.

5 likes