Lieuwedv

Vorige week een horloge verkocht aan @Lieuwedv. Fijne communicatie, vlotte betaling. Aanrader!

1 like

Hele nette Omega De Ville uit 1970 overgenomen van @Lieuwedv. Volgens mij nu de 5e aankoop bij Lieuwe, zoals altijd meer dan tevreden! :+1: Aanrader!

2 likes

Horloge verkocht aan @Lieuwedv
Prima geregeld! Bedankt en wie weet tot de volgende keer :slightly_smiling_face:

1 like

Horloge verkocht aan @Lieuwedv Erg sympathiek, goede afhandeling en prettig contact! Aanrader om zaken mee te doen :ok_hand: Wie weet tot een volgende :slight_smile:

1 like

Onder het genot van een bak koffie en een gezellige babbel, een prachtige vintage Certina Blue Ribbon overgenomen van @Lieuwedv.
Snelle en prettige communicatie en prima zaken doen.
Dit is de tweede keer dat ik van Lieuwe een horloge heb overgenomen. Kortom, een aanrader!

Nogmaals dank Lieuwe, ben erg blij met de nieuwe (en vorige) aanwinst! :grin: :+1:

1 like

Prachtige Omega Automatic gekocht van @Lieuwedv

Zoals altijd in 1 woord: top! Wederom bedankt :slightly_smiling_face::+1:t2:

1 like

Zojuist de Seamaster De Ville uit 1967 terug ontvangen van @Lieuwedv na een grondige beurt, net iets meer dan 2 weken na de verzending. Zeer snel! Ik ben erg tevreden.

1 like

Januari 2022 een Tissot PR-516 gekocht van @Lieuwedv
Eind weg maar werd uiterst vriendelijk en gastvrij ontvangen met overheerlijke koffie en een leuk en gastvrij gevoel.
Bijzonder aardige en spontane man. Het horloge bevalt mij uitstekend ook na talloze keren dragen.
Fijn en prettig zaken gedaan en wel zeker een aanrader. :+1: :+1:

1 like