Lieuwedv

Horloge verkocht aan Lieuwe. Vlotte, heldere communicatie en snelle betaling!

Gevraagde terugkoppeling over ontvangst ook vlot ontvangen.

Totale ervaring prima dus!

Grt. Marco

Ik heb een Fortis horloge overgenomen van Lieuwe.
Vooraf prettig contact via HF en tijdens de overdracht bij hem thuis gezellig de hobby besproken!

Positieve ervaring van mijn kant. :slight_smile:

Horloge overgenomen van @Lieuwedv , goede deal en aardige vent, kortom thumbs up :+1:

Oris aangeschaft, zeer tevreden. Goede beschrijving van de klok en vriendelijke ontvangst.

Horloge verkocht aan @Lieuwedv , duidelijke communicatie en een snelle betaling. Zeker een aanrader! :thumbsup:

Gisteren Speedmaster gekocht van Lieuwe. Stom genoeg Ereader vergeten, maar blijkbaar geen ik een eerlijk genoeg hoofd :stuck_out_tongue:

Lieuwe, bedankt en succes in Schoonhoven!

1 like

Squale 1521 overgenomen van Lieuwe. De dag nadat de betaling bij hem binnen was al verzonden. Goed verpakt en fijne communicatie. Goede ervaring.

Lieuwe heeft mijn Olma Sea Cup compressor overgenomen. Prettige communicatie. Alles was in een poep en een zucht geregeld. Top :+1:

Vandaag leuke ruil met lieuwe gedaan. Horloge was conform beschrijving en voor dat we het wisten waren we anderhalf uur verder vanwege de goede gesprekstof. Aanrader!!

In het zonnetje leuk zaken gedaan met Lieuwe.
Snel in communicatie en duidelijk een liefhebber. Kortom aanrader :+1:
Lieuwe bedankt!

Vandaag een goede deal gedaan met Lieuwe, prettige kerel met verstand van zaken. Horloge was zoals ook aangegeven in tip top staat.

Verleden week een mooie Olma Sea-Cup van @Lieuwedv mogen overnemen. Geheel conform beschrijving en hij loopt super na een service door Lieuwe zelf. Op eigen initiatief heeft hij ook nog een nieuw glaasje geplaatst. Top!

Een paar dagen geleden heb ik 2 horloges van @Lieuwedv overgenomen. Alles verliep zonder problemen en ze lopen na een service door lieuwe zelf weer helemaal super. Kortom een aan aanrader om van te kopen.

2 prachtige compressors overgenomen van @Lieuwedv , die ook nog eens geserviced waren, voor een hele nette prijs. Prettige deal, mooie producten en supersnelle, bombproof verpakte verzending. Lieuwe is een aanrader! :+1::+1::+1:

Heb een moooie pontiac overgenomen van @Lieuwedv
Keurig volgens afspraak en snel gegaan, prettig zakendoen!

Bandje verkocht aan @Lieuwedv. Prettig contact, snelle betaler dus een aanrader!

Gisteren 2 leuke vintage horloges met een Nederlandse achtergrond binnengekregen van @Lieuwedv.

Horloges hebben een service gehad van Lieuwe en lopen dan ook prima op tijd kan ik na anderhalve dag constateren.

Ook de afhandeling Ă©n communicatie perfect in orde, kan niet beter.

Aanrader!! :ok_hand:t4:

Pontiac Hydraulica overgenomen van Lieuwe. Horloge in prima staat en goede communicatie.
Dus tevreden.

Tijdje terug een leuke Longines Conquest overgenomen van @Lieuwedv. Ging via Marktplaats waar hij “bedrijfsmatig” adverteert. Het duurde even voordat ik door had dat we forumgenoten zijn.

Alles verliep prima. Horloge was zeer duidelijk omschreven. Levering was snel en goed verpakt. Voor mij voor herhaling vatbaar.

Horloge verkocht aan @Lieuwedv.
Nette communicatie, snelle betaling en een vriendelijke man.

Ik heb zaken met Lieuwe als positief ervaren.