Liever dik doen in de kist...

…dan een NA gemist. Of hecht je niet zo aan aardse zaken? Welk horloge neem jij mee de kist in? Letterlijk dan. Laten we er meteen een verkiezing van maken:

Welk uurwerk is het meest tijdloos? Wat past het beste bij je laatste pak? Welk horloge is echt 6ft dirt proof?

HF kiest het ultieme horloge voor in de kist

We zijn open voor nominaties.
Regels:

• alles mag, als het maar de tijd aangeeft en in de kist past
  • we gaan uit van een begrafenis, dus het hoeft niet tegen hitte te kunnen
  • als je het niet in je tuin mag begraven kun je er vanuit gaan dat het ook niet mee de kist in mag
  • 1 nominatie p.p., 10 meeste likes gaan door naar de poll

Eervolle vermelding voor de Farao special: welke wordt sowieso opgegraven

*2 nominaties voor @Petteflet want het was zijn idee :grin:

11 likes

Het forum is een leuke plek.
De insteek van dit topic vind ik persoonlijk niet leuk. Dus hier gaat het op negeren.

21 likes

Een apple watch natuurlijk, daar houden wormen van.

8 likes

Wat een onzinnig dom slecht topic.
Vooral voor mensen die in een bepaalde situatie verkeren…
Ik ga dit negeren. Niet echt een Hf Nivo dit

16 likes

Hehehehe… Toch gedaan, he? :slight_smile:

Maar goed. Mee de kist in. Ik vind het zonde. Dat zal waarschijnlijk de grootste shitter in m’n verzameling zijn, want de rest geef ik liever weg aan mensen die er nog blij van worden. Dit ding. Is al 10 jaar een doorn in m’n oog, ik heb 'm inmiddels 19 jaar. Geen cent waard, al 10 jaar wrijwel niet gedragen.

Ik moet er toch niet aan denken om een serieus horloge door de verbrandingsoven te jakkeren, zeg. Pffff.

Ik ga heel erg voor verbranding of anders “wat de goedkoopst mogelijke rot-optie maar is op het moment dat ik m’n ogen dicht knijp”, want ergens heb ik een hekel aan die industrie.

4 likes

Alleen uw horloges? Ik vraag dit voor een vriend.

5 likes

Geen enkele, ik laat alles na aan mijn kinderen en kleinkinderen.

2 likes

Geen kist. Zet mij maar bij het huisvuil.

8 likes

Casio mudmaster.

17 likes

Hazardous waste. :thinking:

3 likes

Beter bij het grofvuil bedenk ik mij nu.

2 likes

Met een dubbelasser naar de stort. :partying_face:

2 likes

Als ik m’n Megane en keu nog heb tegen die tijd mag je ze hebben. Ik hoop wel dat dat nog zo lang duurt dat je niet meer naar m’n vrouw zit te loeren. :slight_smile:

Da’s heel erg hardcore, maar ik stel het idee erg op prijs. Chapeau.

5 likes

Ah jij zit te azen op die schone mevrouw die je toen na het skinny dippen op Urk romantisch mee uit eten had genomen.

2 likes

Als ik @Blufkakel zou ik troostrijk gaan zijn op die dag. :rofl: Wie weet. Misschien zit er nog wel een mooie GS in voor 'm ook.

2 likes

Kun je niet beter die groene Citizen omdoen? Die met dat kunstgras op de wijzerplaat?

1 like

Die is weg. Die heb ik weg gedaan om dit er voor in de plaats te nemen:

En dat is zonde. Dat gaan we niet doen.

2 likes

Tja…als ik zie wat de uitvaartondernemer ons laatst heeft doorberekend voor de begrafenis van m’n pa dan zeg ik laat maar…en laat ik die dikke doekoe liever na aan…hmm ja aan wie eigenlijk. :thinking:

2 likes

Inderdaad. Geef die te zijner tijd maar aan mij.

2 likes

Aan HF natuurlijk. Met jouw vermogen zitten we qua server upgrades geramd tot 2089.

3 likes