…dan een NA gemist. Of hecht je niet zo aan aardse zaken? Welk horloge neem jij mee de kist in? Letterlijk dan. Laten we er meteen een verkiezing van maken:
Welk uurwerk is het meest tijdloos? Wat past het beste bij je laatste pak? Welk horloge is echt 6ft dirt proof?
HF kiest het ultieme horloge voor in de kist
We zijn open voor nominaties.
Regels:
alles mag, als het maar de tijd aangeeft en in de kist past
we gaan uit van een begrafenis, dus het hoeft niet tegen hitte te kunnen
als je het niet in je tuin mag begraven kun je er vanuit gaan dat het ook niet mee de kist in mag
1 nominatie p.p., 10 meeste likes gaan door naar de poll
Eervolle vermelding voor de Farao special: welke wordt sowieso opgegraven
*2 nominaties voor @Petteflet want het was zijn idee
Maar goed. Mee de kist in. Ik vind het zonde. Dat zal waarschijnlijk de grootste shitter in m’n verzameling zijn, want de rest geef ik liever weg aan mensen die er nog blij van worden. Dit ding. Is al 10 jaar een doorn in m’n oog, ik heb 'm inmiddels 19 jaar. Geen cent waard, al 10 jaar wrijwel niet gedragen.
Ik moet er toch niet aan denken om een serieus horloge door de verbrandingsoven te jakkeren, zeg. Pffff.
Ik ga heel erg voor verbranding of anders “wat de goedkoopst mogelijke rot-optie maar is op het moment dat ik m’n ogen dicht knijp”, want ergens heb ik een hekel aan die industrie.
Tja…als ik zie wat de uitvaartondernemer ons laatst heeft doorberekend voor de begrafenis van m’n pa dan zeg ik laat maar…en laat ik die dikke doekoe liever na aan…hmm ja aan wie eigenlijk.