Liever een goede collega dan een verre vriend.

Is heb er geen in eigendom. Ik draag soms wel eens iets van iemand anders. Daardoor ben ik nu een soort van goud en Cartier- besmet. Als ik er eentje zou bezitten dan had ik dat overigens wel gedeeld, hoor. Er zijn er genoeg hier die bijvoorbeeld pronken (volkomen terecht m.i.) met hun witgouden Daydate met een hogere catalogusprijs.

Ik heb geen principieel problemen met “pronken”. Ik begrijp die trots volkomen. Echter, de reden waarom ik een echt duurder horloge hier niet zou tonen, is mijn gebrek aan vertrouwen in de medemens. Dan bedoel ik niet de liefhebbers hier, maar een ieder die hier kan meelezen. En het is vaak helemaal niet zo moeilijk om de identiteit van de persoon achter de forumnaam achterhalen. Het gilde uitnodigen gaat me te ver :wink:

Dat is balen, net zo goed voor iemand met veel geld. Dat maakt niks uit.

Hier moest ik toch wel even heel hard om lachen.

En weer door.

1 like

Wat een sukkel die Dolberg.

Ik heb ervan geleerd dat ik liever mijn eigen Tudor draag dan een andermans Patek, en dat ik blij ben met wat ik heb. Er is echt niets meer na Patek vind ik. Dat moet je ook maar willen …

2 likes

Ik heb nog nooit een RM in het echt gezien eerlijk gezegd,
maar ik kan het me voorstellen. Het krijgt wel behoorlijk wat kritiek te voortduren van de ‘puristen’.

Ladies and gentlemen…we got him

http://www.telegraaf.nl/sport/471538500/ploeggenoot-dolberg-bekent-diefstal-peperduur-horloge

3 likes

Ook als 18 jarige moet hij toch al een goed salaris hebben daar. Wat dom allemaal.

Is al aangepast :ok_hand:

Akkoord. Dat was niet zo slim.

2 likes

Echt hè :confounded: wat denk je nou zelf.
Dat jochie verdient zelf over 2 jaar misschien al een paar miljoen. En dan ook uit de kleedkamer :man_facepalming:t4:

3 likes

OGC Nice heeft Lamine Diaby-Fadiga dinsdag op staande voet ontslagen.
:lock:

2 likes

Als hij echt goed is komt hij wel weer ergens aan de slag.

2 likes

Yep, gaat waarschijnlijk naar 2e divisieclub Paris FC, maar zijn maatjes daar zijn alvast gewaarschuwd :slight_smile:

2 likes

Ja ik zou toch ook wel 2x nadenken over wat ik in de kleedkamer achter laat. Je zou zeggen dat ie niet zo dom is om het nog een keer te flikken, maarja de aanpak bij het stelen van die patek suggereert niet bijster veel hersens dus om daar nou vanuit te gaan… In elk geval niet de ideale binnenkomst in een nieuwe ploeg

“Misschien wel uit jaloezie”. Triest.

https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/ontslagen-diaby-fadiga-18-legt-uit-waarom-hij-horloge-dolberg-heeft-gestolen~a19163b5/

Hoe stom kan je zijn als je x miljoen per jaar verdient en dan een horloge van je teamgenoot gaan stelen waardoor je eruit wordt geknikkerd.
Er zijn lange wachtlijsten voor die Patek’s, dat klopt.
Maar hij had vast iets kunnen regelen.

En dan die sukkel van een van der Gijp: Ja, eigenlijk moeten ze het maar gewoon door de vingers zien, want die jongen is echt wel een talent…
Wat voor excuus is goed kunnen voetballen tegenover iets strafbaars? Maar die Domingo kan toch wel goed zingen hè, en die Weinstein maakt toch wel goede films. En die Suarez kan ook zo goed ballen en die mentaliteit: die zet echt zijn tanden er in!

2 likes

Die jongen moet blij zijn dat Dolberg zelf geen stappen onderneemt, het is inderdaad niet verstandig om zoiets in de kleedkamer achter te laten maar ja… Zou me niet verbazen als we hem over aan paar jaar terug zien als de topscorer van Real of zo, en dat hij ieder horloge heeft die hij maar zou willen. Maar fair is fair hij had een veel minder smaakvol horloge kunnen stelen.