Voor mij is het ondenkbaar mijn horloge af te doen op het werk, al zijn er voldoende beroepen waarin dit noodzakelijk is om je beroep uit te voeren.
Maar met dit soort collega’s heb je geen vijanden nodig.
Voor mij is het ondenkbaar mijn horloge af te doen op het werk, al zijn er voldoende beroepen waarin dit noodzakelijk is om je beroep uit te voeren.
Maar met dit soort collega’s heb je geen vijanden nodig.
That’s not nice (see what I did there?)
Patek 5711.
Sowieso vervelend. Dat zal toch bijna een week werken zijn voor die knul .
Kost een 5711 70k?
Nieuw niet. Dagwaarde wel. Het was een beetje een suggestief bericht, maar ik weet dat hij er eentje heeft en altijd draagt.
Damn is de dagwaarde daar van echt zo hoog… Jezus
Ja dat gaat nergens over. 70.000 is wel aan de hoge kant, maar het is geschreven door sensatiemedia dus dat sluit naadloos aan.
De waarde lijkt mij minst van belang .
Dat het gebeurd, dat de diefstal plaatsgevonden heeft dat vind ik het grootste punt in dit verhaal .
Echt in en in triest
Dolberg, de altijd vrolijke vriend binnen de selectie.
Duur of niet. Gewoon triest. Blijf met je poten van andermans spullen.
Ja, dat is natuurlijk niet slim van hem. Ik weet nog van mijn eigen voetbalverleden (Montagnards 6) hoe het werkt: alle portemonnees en horloges gaan in een plastic tas die de keeper meeneemt en achter zich in de goal legt. Misschien was Dolberg vergeten zijn horloge in die tas te doen.
Tadic, de grote winnaar.
Ach, het blijft uiteindelijk maar gewoon een geldkwestie en verzekering etc. voor die getalenteerde rijke jongens.
Dolberg kan altijd ff tussentijds deze kopen en dragen, van afstand ziet de doorsnee J.n L.l dat toch niet met veel verschil, in zijn ogen dan…
En dat voor een fractie van de prijs van de PP 5711, met de opgeklopte prijs van wel € 70.000,–. Alsof je een emmer leeg schudt…
Voor de goede orde, ik vind 't ook ‘just not done’ en heel erg voor deze jonge voetballer die 't momenteel al moeilijk genoeg heeft zónder deze Ongein !
Misschien was het een cadeau voor zijn huwelijk, of een erfstuk. Je weet dat niet.
Nee
Probeer er maar eens een te kopen. Dan merk je dat dat echt de prijs is. Vergeet de catalogusprijs. Zie bijv. Chrono24. Ze produceren 10% van de vraag per jaar & de wachttijd is 8 jaar, als de AD je tenminste interessant genoeg vindt om je op de lijst te plaatsten. Dus nee, er is niets suggestief aan. Helaas, wellicht
Dat is wel zo. Het blijft echter wel media. Als een horloge gemiddeld €20.000 kost, maar er is er ooit eentje verkocht voor €24.000, dan staat 24 in alle kranten. Ik heb er overigens wel eens eentje om.
Klopt, maar in dit geval is het de correcte prijs m.i. Ik gniffelde toen ik las “een horloge met de waarde van liefst 70.000 euro”. Eigenlijk maar een prul voor een zichzelf respecterende, overbetaalde voetballer. Zo’n knaap toch wel iets duurders aanschaffen
N.B. Als ik een 5711 had, zou ik had hier niet melden.