De moeite waard, dit is een prachtig horloge.
Fantastisch dat je geduld beloond is geworden, geniet er van
Zo, we zijn vandaag onverveerd het zevende decennium op onze prachtige planeet binnengestapt.
Benieuwd of de komende 5 jaar de samenstelling van mān kwintet aan horloges zal wijzigen.
Huidige inschatting is dat tzt alleen mān Garmin het veld zal moeten ruimen voor een nog potentere opvolgster.
Maar goed, de toekomst is, net zoals het leven, in nevelen gehuld.
Dus we gaan het meemaken.
Gefeliciteerd en blijf genieten!
van harte
@levensnevel
Soms gebeurt het gewoon dat ik een compleet topic over het hoofd zie. Soms is daar niks aan verloren, maar in dit geval wel. Better late than never dus vandaag je hele topic (nou ja bijna helemaal) doorgelezen en dat met veel plezier. Een en ander voorzien van de nodige blijken van waardering (like). Genoten van alle mooie verhaaltjes en ik zal proberen je voortaan wat beter te volgen.
Oh ja, en ook mijn dikke complimenten voor je prachtige, soms bijna cabareteske Nederlands. Je kunt schrijven of niet⦠maar jij kan 't. Dank voor alles!
Gefeliciteerd!
We ākennenā elkaar al bijna 25 jaar? Volgens mij ontdekte ik het groene forum net na het Millennium. Jij gumde toen in een V480 - een auto waar ik vaak naar gekeken heb, maar die er uiteindelijk nooit kwam.
De filmpjes waarin je voorbij scheurt op Midland zijn gemaakt door @Watchstick_81, kleine wereld, toch?
Maak er een mooie dag van!
Groeten uit Cork,
Dennis