Lift-angle

hallo HF leden,

heb zelf rond gekeken om sites/lijsten te vinden waar ik de lift-angel verschillende merke kan opzoeken. Heb wel wat kunnen vinden maar als ik door zoek en vergelijk dan komen de informaties niet overeen.

hebben jullie tips waar ik het beste kan kijken of wellicht hoe ik achter de lift angel kan komen.

hoor het graag van jullie, op forum zag ik het ook niet anders graag verwijzing naar de topic

gr

Als je het type horloge even doorgeeft, misschien dat iemand van dit forum je dat kan vertellen. :wink:

Ik gebruik deze lijst:

https://watchguy.co.uk/cgi-bin/lift_angles

2 likes

Als je google’t op het calibre nummer plus “lift angle” vindt je het bijna altijd wel. Ik gebruik geen vaste lijst of site.

Dankjewel!

1 like

deze haha ik ook gevonden, echter zie ik hier bijvoorbeeld geen christopher ward en meistersinger

Klopt, maar Christopher Ward zijn aangepaste Selita SW200 binnenwerken. De lift angle zou dus niet mogen afwijken van het basisbinnenwerk.

Voor sommige meer exotische in-house binnenwerken is de info niet publiek beschikbaar. Dit soort technische details worden niet altijd openbaar gemaakt. Google kan dan je beste vriend zijn.

1 like

het is inderdaad een optie wel is het handig om zelf ook dingen te leren vinden :wink:

bedankt voor meedenken

1 like

ik begon te twijfelen op het moment dat ik verschillende info tegenkwam

ben opzoek naar liftangel van Hamilton Jazzmaster Regulator op de achter kant staan caliber H-12 dat zou gebaseerd zijn om ETA 2825-2.

op internet zie ik dat het om 53o zou gaan.

Hebben jullie enige ide of dat klopt ?

Misschien een goede site waar meer mensen gebruik van kunnen maken

1 like