Ligure Scuba Diver watches nieuw Nederlands merk?

Beste Sander. Misschien doe je er goed aan even een topic daarvoor aan te maken. Paar goede foto’s van je Omega erbij zodat de kenners het goed kunnen beoordelen.

Draag je momenteel horloges? Altijd leuk om teen te komen op bijvoorbeeld ‘wat dragen we vandaag’.

Wil je je wat verder voorstellen? Maak daar ook een topic voor aan. Daarmee zal het wantrouwen (of beter: lichte twijfel) zo weggenomen zijn.

3 likes

Ben benieuwd, een mooie duiker van Nederlands bodem is steeds iets om naar uit te kijken :blush:

Leuk merk. Ik ben benieuwd!

Dankjewel Tinuske voor de reactie,
Ik ben een beetje aan het rondkijken en schrok wat van de reacties. Gelukkig zijn er ook hele leuke reacties bij. De ‘toetsenbord BOA’s’ heb je eigenlijk overal op social-media wel. Ik ga er hier mijn weg vast wel vinden.

Zelf draag ik sinds 2008 de Rolex SeaDweller uit de M-serie en die wissel ik af met de Omega 300 uit 1967. De EDOX Grand Ocean heb ik kado gedaan aan mijn zoon voor zijn 18e verjaardag. En dan heb ik nog wel wat andere horloges in de verzameling. Duikers en sporthorloges hebben meer mijn voorkeur dan de klassiekere modellen.

3 likes

Dat zal nog moeten blijken IMHO. Gebaseerd op wat we nu weten, lijkt me dat onmogelijk te concluderen :wink:

3 likes

Wow, klinkt als een prachtige collectie. Kom maar op met die wrist shots

2 likes

Hoe to make a watch parts three :sweat_smile:

Goed om te lezen dat ze echt de Dutche roots in de posts verwerken.

9 likes

Het is te hopen dat dit niet de Engelse ‘hoe’ is :rofl:

Wie is het nou, die bekende HF’er ???

3 likes

De topic starter in ieder geval niet. Het heeft er toch een beetje de schijn van dat die enkel en alleen voor dit topic lid is geworden. Gevalletje gratis reclame, zeg ik met een kleine slag om de arm.

3 likes

Kleine correctie. Eerlijk is eerlijk, TS is actief geworden. Dat juich ik van harte toe! Nog met leuke horloges ook.

2 likes

2 likes

Berucht en beroemd

Beroemd, ja. Berucht, nee. De communicatie is niet altijd optimaal, maar dat maakt hem niet berucht IMHO :wink:

2 likes

Leuk !
Opmerkingen over Klantenservice 3, 2, 1,…

3 likes

RLC? Han? Hm… jurk?

ach aanmelden voor de nieuwsbrief kan geen kwaad.

1 like

Hij is berucht om de communicatie, verder heb ik namelijk altijd prima spul ontvangen van rob.

2 likes

Dus zo heel erg verkeerd had ik het dus blijkbaar niet. :roll_eyes:

Tsja wat zegt dat ?