Beste Sander. Misschien doe je er goed aan even een topic daarvoor aan te maken. Paar goede foto’s van je Omega erbij zodat de kenners het goed kunnen beoordelen.
Draag je momenteel horloges? Altijd leuk om teen te komen op bijvoorbeeld ‘wat dragen we vandaag’.
Wil je je wat verder voorstellen? Maak daar ook een topic voor aan. Daarmee zal het wantrouwen (of beter: lichte twijfel) zo weggenomen zijn.
Dankjewel Tinuske voor de reactie,
Ik ben een beetje aan het rondkijken en schrok wat van de reacties. Gelukkig zijn er ook hele leuke reacties bij. De ‘toetsenbord BOA’s’ heb je eigenlijk overal op social-media wel. Ik ga er hier mijn weg vast wel vinden.
Zelf draag ik sinds 2008 de Rolex SeaDweller uit de M-serie en die wissel ik af met de Omega 300 uit 1967. De EDOX Grand Ocean heb ik kado gedaan aan mijn zoon voor zijn 18e verjaardag. En dan heb ik nog wel wat andere horloges in de verzameling. Duikers en sporthorloges hebben meer mijn voorkeur dan de klassiekere modellen.
De topic starter in ieder geval niet. Het heeft er toch een beetje de schijn van dat die enkel en alleen voor dit topic lid is geworden. Gevalletje gratis reclame, zeg ik met een kleine slag om de arm.