Ligure Scuba Diver watches nieuw Nederlands merk?

Klopt

1 like

Ik zag het binnenkomen net.
Niet verkeerd !

1 like

Wel weer typisch! Marketing is nooit zijn sterkste kant geweest


Hoe bedoel je typisch, Je beoordeelt een horloge toch op wat je ziet, niet op wie erachter zit? Ik verbaas mij over de zure reactie. Ik ken de man niet maar het is blijkbaar iemand die in deze tijd zijn nek uitsteekt. Hij kan ook achter een toetsenbord zijn opgeboerde gal gaan spuwen.

1 like

Lekker kopen dan! Maar als je wat verwacht van after Sales
 mij Nie bellen :wink:

Nee ff zonder gein! Deels geef ik je wel gelijk! Maar Rob is gewoon niet heel sterk in het communiceren met z’n klanten. Dus vind ik het wel typisch dat er zo’n spelfout in staat


Alle respect dat ie z’n nek uitsteekt, maar mijn cup of tea is het niet.

1 like

Even voor de duidelijkheid. Ik heb uitstekende evaringen met Rob van Monsterwatches.

Als je met iemand wilt praten, moet je naar de lokale juwelier gaan.

Ik vind het ook knap dat hij dit gaat vlottrekken.

Mijn eerst SKX007 komt van Rob, en is de reden dat ik hier zit.

5 likes

Niet zo somber
 Hij doet dit met 2 of 3 anderen, dus ze zullen de taken verdeeld hebben.

2 likes

Waarom niet? Niemand heeft zo veel ervaring met after sales als jij :wink:

3 likes

Hahahahaha! True!

1 like

Ieder z’n ding en ieder zo zijn eigen reactie maar we gaan met z’n allen weer bij de lokale horeca afhaal menu’s bestellen om ze een hart onder de riem te steken en we branden een ondernemer die zijn nek uitsteekt af. Daar vind ik dus iets van

4 likes

Ik steun ook niet alle lokale horeca hoor! Alleen de horeca ondernemers waar ik voorheen ook kwam en die ik het gun!

Jij mag overigens overal wat van vinden :wink:

1 like

:fist_right: boks

Ik zie eigenlijk niemand zijn nek uitsteken en al helemaal niemand die wordt afgebrand.

1 like
  • Bij Hans Anders zijn de leesbrillen in de aanbieding
1 like

Over

gesproken. :+1:t2:

Ik zie ook niemand afgebrand worden. Alleen een kleine opmerking over het niet communiceren van mijnheer Rob. Maar dat is geloof ik meer een running gag hier.

Leuke horloges.

2 likes

Wat een ellende. Brengt iemand die op het forum goed bekend staat om zijn mooie horloges en mods, samen met een aantal anderen, een horloge op de markt. Is het grootste commentaar dat het hem ontbreekt aan een goede communicatie. Typisch Nederlands :man_facepalming:.

Voor mij zijn de horloges veel te klein, maar vind ze er wel leuk uitzien. 6309 achtige vorm, goede kleuren, hopelijk een goede prijs?

6 likes

Idem! Prima ervaring met Rob.
Ben ook benieuwd naar de pricing, leuke horloges iig!

3 likes

Een aantal mensen hier vergeten dit ook heb ik de indruk. Hij is niet alleen, hier staat een team achter.

Best mooi model! Of ze onderscheidend genoeg zullen zijn tussen al die andere microbrands zal moeten blijken :blush:

1 like

Dat is ook precies mijn idee, het klaagt zo lekker vertrouwd als je niets te melden hebben :grin:

Ik las op de website ook dat ze het met meerderen doen, er staat een interview op met Ă©Ă©n van de andere initiatiefnemers.

De kroon op 4, pfff vreselijk