The New Monster… Prospex Royal Blue Limited (1,750), movement 4R36 (not 6R15), release date July 29th at Emquartier, Bangkok.
Wat vinden we hiervan? De prijs zal ergens wel rond de EUR 500 - 600 liggen. We weten wat de Snow Monster nu doet … haast onvindbaar en niet onder de EUR 1.000,-. Geen slechte investering dus als je het een paar jaar gewoon in de doos laat staan. Ik draag mijn horloges wel hoor
Toch jammer dat er geen 6R15 uurwerk in zit en alleen in Thailand verkrijgbaar. Ik denk dat deze Monsterfreak een keer overslaat
Wel vind ik dat ze voor limiteds nu dan wel
eens met wat originelers mogen/moeten komen…
Moeilijk met het Monstermodel…ok. Maar bijv een echt anders ingedeelde wijzerplaat…,
Waarom geen titanium Monster ? Andere wijzers… Ik zeg ook maar wat he?!
Iets wat zo’n model nu eens echt ‘apart zet’ en niet direct na te modden is?
Waarom hebben ze de oude indexen weer gebruikt???
Ik vind 'm er daardoor gedateerd uitzien ondanks dat ik weet dat er ook liefhebbers voor zijn (hier op het forum).
1 … ik vind de oude indices ook mooi. Die verzamel ik juist … lastig lastig. Waarom moet het nu op de Snow lijken. Iets meer creativiteit mag best wel. Een nieuwe gele, witte of andere combinatie bijvoorbeeld Wat te doen
Ik vind helemaal hartstikke mooi!
Ondanks de datumloupe, vind ik het toch een erg fraai exemplaar. Jammer van de prijs, want voor dat geld koop ik liever wat anders.
Ik vind dit NIET tof van Seiko, hoe lui kan je ontwerpsgewijs nu zijn? Zelfs al is het dan maar een LE voor de Thaise markt?
Imho is de originele snowMonster mooier…