Lijkt wel op de Snow Monster #NieuwProspexMonster

The New Monster… Prospex Royal Blue Limited (1,750), movement 4R36 (not 6R15), release date July 29th at Emquartier, Bangkok.

Wat vinden we hiervan? De prijs zal ergens wel rond de EUR 500 - 600 liggen. We weten wat de Snow Monster nu doet … haast onvindbaar en niet onder de EUR 1.000,-. Geen slechte investering dus als je het een paar jaar gewoon in de doos laat staan. Ik draag mijn horloges wel hoor :sunglasses:

Toch jammer dat er geen 6R15 uurwerk in zit en alleen in Thailand verkrijgbaar. Ik denk dat deze Monsterfreak een keer overslaat :scream:

Zie hier de Snow Monster

3 likes

Tja. … Ongetwijfeld irl een mooi horloge.

Wel vind ik dat ze voor limiteds nu dan wel
eens met wat originelers mogen/moeten komen…

Moeilijk met het Monstermodel…ok. Maar bijv een echt anders ingedeelde wijzerplaat…,
Waarom geen titanium Monster ? Andere wijzers… Ik zeg ook maar wat he?!
Iets wat zo’n model nu eens echt ‘apart zet’ en niet direct na te modden is?

Blijf maar mooi bij je gele Sumootje Giovani!:sweat_smile:

Ik vind het niks, maar ben sowieso geen monsterfan. Daarnaast ook geen fan van een datawindow dus dubbel no-go voor mij.

En nu wachten op 90% van het forum wat over me heen gaat vallen.

3 likes

Dat worden heel wat kilootjes. Hoop voor je dat het meevalt.

Hahaha nee hoor, het is een vrij land lol :joy:

2 likes

Ziet er leuk maar voor die prijs ga ik toch voor wat Zwitsers kijken.

Mooi model maar helaas buiten mijn vakantie budget. Probeer maar met zon brok staal de douane door te lopen, wordt je er zo uitgepakt :grinning:

Waarom hebben ze de oude indexen weer gebruikt??? :flushed:
Ik vind 'm er daardoor gedateerd uitzien ondanks dat ik weet dat er ook liefhebbers voor zijn (hier op het forum).

Ik vind m mooi! Ook juist dat de oude indices gebruikt zijn. Hou niet van zo’n loep alleen.

Grt

• 1 … ik vind de oude indices ook mooi. Die verzamel ik juist … lastig lastig. Waarom moet het nu op de Snow lijken. Iets meer creativiteit mag best wel. Een nieuwe gele, witte of andere combinatie bijvoorbeeld :wink: Wat te doen :grin:

Gewoon op je kiezen bijten.,
Ff stukkie sprinten…:blush:

Nou , laten we wat wit was eens blauw maken en wat blauw was wit…

Alleen dat loepje he?? Sorry… Ik vind dat dan juist wel weer leuk…:sweat_smile::smiley:

2 likes

ik ben best een Monster fan, heb zelf een zwart monster. Maar vind deze met blauw ook erg mooi !

Monster mag ook wel een Monster blijven…en eigenlijk ben ik helemaal niet van het modden , maar ergens lijkt het mij leuk
om de wijzerplaat van deze ,

in mijn SRP581 te zien… Evt met alleen witte of gele wijzers…

Ach! Jullie ook met je gemod & Monsters!!:rage::blush::wink:

2 likes

Die nieuwe Franken Monsters zijn mooi, maar schijnen wel joekels te zijn. Dragen enorm groot!

Vind hem gaaf Gio! Als je er eentje haalt… Haal er dan misschien maar 2 :wink:

1 like

Ik vind helemaal hartstikke mooi!
Ondanks de datumloupe, vind ik het toch een erg fraai exemplaar. Jammer van de prijs, want voor dat geld koop ik liever wat anders.

Ik vind dit NIET tof van Seiko, hoe lui kan je ontwerpsgewijs nu zijn? Zelfs al is het dan maar een LE voor de Thaise markt?
Imho is de originele snowMonster mooier…

supermooi!!!

Mooi! En vind de gen. 1 indexen nog steeds mooier, eigenlijk.