5 NAs dit jaar
In volgorde van binnenkomst:
Longines BigEye
De mooiste? Ze zijn allemaal mooi op hun eigen manier, maar de Longines is wmb toch de mooiste!
5 NAs dit jaar
In volgorde van binnenkomst:
Longines BigEye
De mooiste? Ze zijn allemaal mooi op hun eigen manier, maar de Longines is wmb toch de mooiste!
Voor mij absoluut deze:
Sinds begin van de maand om de pols. Zal ‘m nog eens netjes voorstellen en dan ook betere foto’s maken.
Holy moly wat een lijst
Nice, nice, nice
De Onyx zou bij mij op #1 staan
Is dat de nieuwste panda LE?
Yes! Seiko SRQ029.
Prachtig! En mooi bandje ook!
Hij doet me denken aan de navytimer😉
Jij moet echt best-buddy’s zijn met ‘the urban gentry’ was mijn 1e gedachte al zijn favo merken zitten er in
Ik vind hem juist een verschrikkelijk mannetje
Schijnbaar wel een verschrikkelijk mannetje met smaak
2019 was voor mij het jaar waarin ik besloot om één nieuw horloge voor mezelf te ontwerpen en er uiteindelijk 200 te laten maken . Met trots kan ik zeggen dat daar alweer dik 100 van zijn verkocht
. Deze 5 blijven in ieder geval komend jaar en daar komen er vast nog wel wat bij
.
Hahaha ik vind zijn blogs juist tof maar ben t niet altijd met zijn ‘correcte keuzes’ eens. Ach zoveel mensen zoveel smaken. Maar je hebt een schitterende verzameling opgebouwd dit jaar
Ik kijk graag naar Just One More Watch, als je hem niet kent een aanradertje!
Dankjewel!
Hellllllooooooo! Hahaha ken m Jody toch?
Bij mij kwamen er dit jaar twee NA’s binnen, een Claude Bernard Big Date retro grade met een mooi Ronda 7004 uurwerk en in augustus kwam mijn mooiste NA van dit jaar, n.l. een Speedmaster Silver:
De Speedmaster draag ik het meest van al m’n horloges.
Voorlopig zal 2020 even NA-loos blijven vanwege een nieuwe aanschaf begin 2020 van een redelijk kostbaar muziekinstrument voor m’n Muziekpraktijk (zie m’n website). Gelukkig draagt de Speedmaster nog steeds elke dag als een NA😀.
Jody indd erg leuke manier van presenteren heeft ie
Er is weer een hoop gebeurd dit jaar. En ik was vast van plan het rustig aan te doen.
Ik heb mijn Explorer dit jaar verkocht. Paar maanden later weer een nieuwe teruggekocht. Blijft toch voor mij de beste all rounder.
Er kwam een JLC bij. Drie GS-en kwamen er ook, waaronder een kwarts. Dat had ik niet kunnen voorzien.
Ik denk de leukste nieuwe aanwinst dit jaar toch wel deze is:
Echt een hele fijne dresser waar ik erg blij mee ben.