Voor mij een mooi jaar wat horloges betreft. Het begon in februari. Precies tijdens de koudste periode vloog ik naar Bonaire om even 2 weken bij mijn vader vakantie te vieren. We waren net binnen, koffers nog ingepakt en daar kwam hij met een mega doos voor mijn verjaardag
Hoewel er toch eigenlijk weinig meer te wensen is nadat ik dit horloge mocht krijgen, was ik wel opzoek naar een nieuwe werkbeater ter vervanging van mijn enorme Gshock. September vlogen we weer naar Bonaire, en daar lag de Casioak bij de juwelier in de vitrine. Ook deze verliet het eiland in mijn koffer.
Ik had al een poosje 2 horloges in het blauw staan om te ruilen tegen 1. Dit is uiteindelijk gelukt en het resultaat was een flieger, die had ik nog niet in de collectie!
3 stuks dit jaar, en 2 eruit. Not to bad, zo wordt het wel eens wa… Ah sheisse, da’s een mooie Hamilton! De laatste aanwinst van dit jaar is deze schitterende panda:
Er is dan maar 1 horloge bij gekomen, maar deze heeft gelijk het meeste tijd gekregen om mijn pols het hele jaar! Het betreft mijn eerste niet ‘nieuwe’ horloge, en hij komt ook nog eens vanuit het forum. De afmetingen kloppen gewoon en ook hoe dun hij is, geweldig! Ik ga zeker mijn ogen openhouden voor een bicolor of goud.
Bij mij was het een bijzonder druk jaar. Zowel in beide studies als in mijn horloge hobby heb ik dit jaar meer tijd gestoken dan ik wist dat ik had. Maar wel met resultaat (tot nu toe):
Grote kans dat ik er nog een paar vergeten ben… De favo is wel met zekerheid de Tudor Date Day. Doel voor volgend jaar is downsizen! Kwaliteit over kwantiteit!