LIJSTJES! Mooiste NA van 2021 (en hoeveel)?

Ja, de LLD is echt een mooi model. Tropic, leer of zelfs de mesh, het staat prachtig…

1 like

Drie nieuwe aanwinsten dit jaar. De zoektocht naar een tweede duiker eindigde na net naast een Seiko SPB149 te hebben gegrepen bij Zelos, een Blacktip in Crimson Red:

Tijdens de lockdown kregen we bezoek thuis van juwelier Reijersen en dat leverde deze GS GMT op:

En tot slot in oktober toch de Omega Constellation aangeschaft op het forum nadat ik eind vorig jaar niet snel genoeg was:

En niks eruit, dus er moet nog een horlogedoos bij :grinning:

20 likes

Koning!
Wat geweldig om te zien hoe divers je aankopen zijn.
En wat een boel zeg👍

1 like

Uit:

In en uit:

In en dus huidige collectie:

Afscheid van de GS Hi-beat deed het meeste pijn. Voor 2022: Vast een hoop, geen idee, we zien het wel!

19 likes

2x NA, erg tevreden mee.

20 likes

Mooiste NA is als het keuzelijstje van de top2000. Ik kan niet kiezen uit zoveel moois.

2 die er erg goed ontvangen zijn dit jaar en de boosterprik tegen co-flip19 hebben gehad zijn

en

Verder waren er vele NA’s, vertrokken daar een aantal weer van, vertrok het merendeel van ‘de oude’ collectie en wist ik het jaar toch met flink veel meer horloges af te sluiten.
Volgend jaar fase 3 in de hobby…‘natuurlijke’ selectie’

21 likes

Wauw, die railmaster :heart_eyes:
En die Milus is ook schitterend.
U heeft smaak :ok_hand:t2:

2 likes

Dat zijn idd blijvers allemaal :heart_eyes:

Is dat een Omega Dynamic in een andere verpakking?

1 like

Schitterende Globemaster. :star_struck:

2 likes

Je maakt me nieuwsgierig :wink:

Ze hebben het inderdaad goed afgekeken. :grin:

1 like

Toch wel deze

Samen met

20 likes

Voor mij is voornamelijk GS de grote winnaar, 3 hele mooie vintage exemplaren toegevoegd:

En een nog beetje camera verlegen 62GS die het verdiend om fantastisch te worden vast gelegd.

Tevens is de moderne GS ook geland bij mij.

Stuk voor stuk pareltjes die ik met veel plezier elke keer weer om de pols doe, en ook graag vastleg met de camera!

13 likes

Voor dit jaar 3 stuks:

Maar ik denk dat er nog 1 komt dit jaar🤭

9 likes

Een redelijk rustig jaar dat begon in Januari met de eerste aankoop

G-SHOCK GA-2110ET-8AER

Daarna de Breitling Colt

Gevolgd door de Seiko SNXJ92

Daarna een Citizen

Een LIP rallye door een pracht geschreven NA door een forumlid

Met als laatste(?) van dit jaar de Seiko Ginza

16 likes

Wat een lekker diverse lijst.

Mijn NA van dit jaar die is blijven hangen en ik vaak draag:

7 likes

Het jaar ging vroeg van start, januari begon met de exit van deze 2:

De 2 seiko’s maakte plaats voor deze GS

Verder verliep het jaar rustig tot oktober-december toen in deze 2 jongens heb mogen verwelkomen:

Huidige SOTC

20 likes

Mijn enige horloge aankoop in 2021 dus dat maakt hem direct mijn mooiste aankoop in 2021.

8 likes

Altijd de vraag of er op de valreep niet nog wat bij komt, maar vooralsnog lijkt het er niet op, dus hier maar mijn lijstje van 2021. Voor mij was 2021 vooral het jaar van de zakhorloges en de 80’s en 90’s quartz.

11 zakhorloges gekocht:

7 stuks 80’s-90’s quartz aangeschaft:

Nog 2 stuks jaren 30:

En zowaar twee niet-Tissot’s :blush: :innocent: :smile:

Qua afgeronde projecten was 2021 niet het beste jaar. Ik heb best de nodige projecten gedaan, maar niet veel voor mezelf. Bleef helaas beperkt tot 3 stuks (plus twee quartz projectjes)

Heb nog wel 6 horloges verkocht wat voor mijn doen veel is, maar echt veel zoden zette dat niet aan de dijk want het waren met name Chinese horloges in de laagste prijscategorie :blush:

Dus het voornemen voor 2022 is net als elk jaar: minder kopen, meer verkopen en meer projecten afronden :innocent: :innocent: :sweat_smile:

En de mooiste aanwinst? Geen idee, zoals je ziet ben ik slecht in kiezen :smile: :smile:

15 likes

In 2020 ben ik weer begonnen met redelijk impulsief verzamelen (thuiswerken hè…) heb toen van alles gekocht wat ik leuk vond, bekende merken maar de meeste met een eta of valjoux uurwerk.

In 2021 kwam de bezinning en heb ik het meeste wat ik in 2020 kocht geflipperd en ben alleen nog voor manufactuur uurwerken gegaan niet omdat het per sé beter is maar omdat ik het toch leuker vind.

En dan hier de aanwinsten van 2021 een favoriet is niet te doen :slight_smile:

afbeelding

21 likes