Waanzinnig Hahah. Wel gave horloges allemaal.
van alles wel wat zo ![]()
Prachtig horloge!
Ben echt onder de indruk van de afwerking van jou mooie cirizen.
Heeft het niveau afwerking van een grand Seiko of miss nog beter.
Dit jaar een eerste stapje in vintage gezet, met een Universal Genève. De ervaring begon geweldig door meteen de kroon eraf te trekken en een volledige service te laten uitvoeren. Top, ouwe meuk ![]()
Wel een heel fijn horloge en ik draag hem graag.
Later op het jaar m’n eerste Ana-digi Breitling kunnen aanschaffen met een mooie deal van Geit en Limoen. Deze stond al langer op m’n vizier dus erg blij om deze aan de collectie toe te kunnen voegen.
Ik hoop op de valreep nog een Kroontje toe te voegen in 2025, maar ik verwacht dat het telefoontje van de AD niet optijd gaat komen…
Dankjewel! Deze toplijn van Citizen, oftewel The Citizen, voorheen Citizen Chronomaster, zit op hetzelfde niveau als Grand Seiko. Ik spreek uit ervaring ![]()
Rustig jaartje ivm andere prioriteiten.
In en snel weer uit want toch geen fan van fake patina: Squale 20 ATMOS “Ferrovia”.
Op de 2025 valreep Tudor Prince Oysterdate. Hier wel zo blij mee als de spreekwoordelijke hond met boventallige geslachtsorganen.
Wat zouden jullie er nog bijkopen voor een three piece?
De mooiste NA is de Speedymoon aan het begin van het jaar
De meest badass NA is de PloProf aan het eind van het jaar
Inderdaad een beauty.
Het was een relatief rustig jaar. In het begin van het jaar heb ik 7 horloges verkocht om een Lange te kopen, maar ik heb de knoop niet kunnen doorhakken. Zoveel geld in 1 horloge zag ik uiteindelijk niet zitten, dus zijn er een paar stukken gekomen die (sommige al lang) op mijn wishlist stonden. Het is een jaar van doordachte aankopen geworden met heel weinig onrust.
De mooiste is mijn GS slgw005. De ultieme heruitgave ![]()
De Oris 65 anniversary edition was een onverwachte aankoop. In 2015 was dit mijn allereerste premium horloge en om dat te vieren kon ik de anniversary niet laten liggen.
De IWC mark xv staat al jaren op het verlanglijstje. Die Pilots hebben iets bijzonders voor mij. Subtiele toetsen van luxe in een vrij spartaans design, enorm goed afleesbaar ook wat ik wel apprecieer. Ik ben er heel blij mee dus ![]()
En de Santos is een ontwerp die ik heb leren appreciëren met de jaren. De Galbee is wat blokkiger dan de huidige medium, voor mij is het een klassieker die ik niet kon missen.
Het is nog veel te vroeg voor lijstjes, we hebben nog 18 dagen te gaan; wie weet wat er allemaal nog bij komt ![]()
Maar een rustig jaar gaat het in elk geval niet meer worden, behoorlijk wild aan het kopen geweest ![]()
Nou, er zijn er dit jaar best wel weer wat gepasseerd. Sommige ook alweer door naar de volgende, maar ook een paar blijvers.
Hamilton Khaki Field Expedition:
Tag Heuer Aquaracer 300m Professional:
Certina DS Action GMT:
Venezianico Arsenale:
Doxa Sub 300T Searambler:
Teruggekocht Ginault Silent Service:
Seagull 1963:
Oris Aquis:
Breitling Avenger 43:
Citizen Promaster GMT World Time:
Acht zijn er nog aanwezig.
De bovenste twee zijn weer door.
Het zijn ook wel pareltjes…
Geef ons maar weer de schuld ![]()
![]()
Lekker bezig!
Ok, als je gaat klussen of verbouwen begrijp ik dat maar verder? Gewoon dragen!
Deze Damasko voor mijn 50e verjaardag
Deze g shocks
Deze is net binnen
Deze volgende week als het goed is.