Zag het maar heb wat anders incoming
Ik wissel nogal eens, maar deze heb ik uiteindelijk het vaakst om. Omdat het een heerlijk horloge is om te dragen en ik hem gewoon erg mooi vind.
Sinds de aankoop van mijn Rolex nog altijd een groot gat in de portemonnee heeft achtergelaten en ik mijn Omega nog steeds niet heb kunnen laten servicen, is het dit jaar dan ook by far de Datejust
Op nr 1
met een hele kleine voorsprong op deze :
Vanuit alle hoeken
Toen je mijn Air King kwam kopen heb ik hem ook even kunnen passen en zn Tudor is gewoon ontzettend gaaf.
Ik snap dat mensen die niet flipperen.
Deze dagelijks, jaar of 12 trouw, begint er al geleefd uit te zien.
Verbaasd me hoe goed het glas blijft.
Close call, maar ik denk deze. Gewoon lekker veelzijdig, comfortabel en accuraat en best handig om de collega’s in New York niet te storen tijdens hun nachtrust, dankzij de GMT functie
Zoals de meeste jaren heb ik mijn oude Citizen duikertje denk ik het meeste gedragen. Voor mij de fijnste duiker die ik ken, heerlijk grab and go horloge, draagt enorm comfortabel en past altijd wel bij mn outfit.
Dit horloge blijft in mijn achterhoofd spoken. Nou hoef ik geen paars erop maar op die stalen band…
Die is bijzonder, erg mooi!
Die Eco-Drive serie van Citizen (heb er zelf ook één) is super!
Ik vond dat paars wel mooi gaan met de paarse tinten die nu en dan op plaat tevoorschijn komen. Maar de fine link is ook mooi.