LIJSTJES! Welke kreeg de meeste polstijd in 2020?

Zag het maar heb wat anders incoming :grin:

1 like

Ik wissel nogal eens, maar deze heb ik uiteindelijk het vaakst om. Omdat het een heerlijk horloge is om te dragen en ik hem gewoon erg mooi vind. :slightly_smiling_face:

8 likes

Sinds de aankoop van mijn Rolex nog altijd een groot gat in de portemonnee heeft achtergelaten en ik mijn Omega nog steeds niet heb kunnen laten servicen, is het dit jaar dan ook by far de Datejust :grin:

4 likes

Op nr 1
image
met een hele kleine voorsprong op deze :
image

2 likes

Daily beater

4 likes

@SAT mag ik vragen welke referentie dit is? erg gaaf vanuit deze hoek!

4 likes

Dat is 100% deze geweest.

5 likes

:point_up::point_right: Vanuit alle hoeken :ok_hand:

:point_down:

2 likes

Toen je mijn Air King kwam kopen heb ik hem ook even kunnen passen en zn Tudor is gewoon ontzettend gaaf.

Ik snap dat mensen die niet flipperen.

1 like

Deze dagelijks, jaar of 12 trouw, begint er al geleefd uit te zien.
Verbaasd me hoe goed het glas blijft.

2 likes

Close call, maar ik denk deze. Gewoon lekker veelzijdig, comfortabel en accuraat :ok_hand: en best handig om de collega’s in New York niet te storen tijdens hun nachtrust, dankzij de GMT functie :sweat_smile:

1 like

Dat is dan toch de datejust…

Zo makkelijk te combineren…

1 like

Zoals de meeste jaren heb ik mijn oude Citizen duikertje denk ik het meeste gedragen. Voor mij de fijnste duiker die ik ken, heerlijk grab and go horloge, draagt enorm comfortabel en past altijd wel bij mn outfit.

3 likes

Dit horloge blijft in mijn achterhoofd spoken. Nou hoef ik geen paars erop maar op die stalen band… :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Die is bijzonder, erg mooi!
Die Eco-Drive serie van Citizen (heb er zelf ook één) is super!

1 like

Ik vond dat paars wel mooi gaan met de paarse tinten die nu en dan op plaat tevoorschijn komen. Maar de fine link is ook mooi. :grinning:

1 like