LIJSTJES! Welke kreeg de meeste polstijd in 2020?

We naderen wederom het einde van het jaar en dat betekent… Lijstjestijd!

Zoals in middels misschien duidelijk is geworden ben ik nogal gek op eindejaarslijstjes…

Elke ochtend een horloge omdoen. Soms pak je degene op die er nog lag van gisteravond, andere keren kies je heel bewust het horloge van vandaag of laat je je gevoel spreken en heb je gewoon zin in een bepaald exemplaar.

Welke werd het dit jaar? En waarom die?

In mijn geval is het heel simpel, want naast het feit dat dit gewoon een fijn horloge is draag ik deze ook op vakanties, bij klussen en veel weekends:

De Citizen BN0100

15 likes

Is bij mij al een paar jaar hetzelfde. Als ik niet bewust wissel sjok ik wekenlang met de 16013 rond, omdat het zo vertrouwd aanvoelt denk ik.

19 likes

Mijn Portugeser, echt een allemansvriend! Past overal bij!

En ik blijf het een prachtige klok vinden om zelf naar te kijken :blush::heart_eyes:

13 likes

Deze, puur omdat het de enige is die ik niet geflipt heb. De rest is er pas sinds Augustus.

10 likes

De vertrouwde Seamaster. Oris Aquis een goede 2e.

9 likes

Moeilijk. Close call met mijn GMT Master, maar ik denk dat de SLA017 dit jaar gewonnen heeft.
Dat komt mede door het vele thuiswerken denk ik.

20 likes

Dn dizze

14 likes

Mijn daily is:

Gewoon handig ivm waterdichtheid, timingbezel en chrono. Oh en hij kan een stootje hebben; altijd handig als student :slight_smile: :grimacing: :joy:

9 likes

Skòn horloge wanne, heddè goe gedoan.

Ok ok, ik kan het echt gruwelijk plat uitspreken maar typen is echt 10x niks.

Mooi ding kerel!

2 likes

Dees

4 likes

Ik waardeer je inzet.

Thanks, dit is wel een blijver. Kan niets in de klasse verzinnen wat ik toffer ga vinden :heart_eyes:

1 like

Ik ben het denk ik best wel heel behoorlijk met je eens.
Dit is echt mooi ja!

1 like

Zelfde als vorig jaar:

Al moet ik zeggen dat 'ie (geholpen door het aanhoudende thuiswerken) algelopen twee maanden veel concurrentie heeft van deze:

8 likes

Deze gaat elke dag om naar de zaak, het leven is tekort om er niet van te genieten…

8 likes

Dat is voor mij zonder enige twijfel deze, mijn eerste Rolex.

Wellicht is dit een uitdager voor volgend jaar

6 likes

De Explorer heeft z’n polstijd gehad, en de Radiomir deed ook nog een last minute worp naar de kroon, maar dit is veruit mijn meest gedragen horloge van 2020:

3 likes

Veel krassen erop gemaakt met dat zand zo?

1 like

Auw. maar nog altijd beter dan in de kluis :clap:

3 likes

Deze kreeg verreweg de meeste polstijd dit jaar.

8 likes

Viel te verwachten. Iemand gebruikt z’n Rolex waar hij voor bedoeld is en mensen beginnen het weer over krassen te hebben. :face_with_hand_over_mouth:

3 likes