Die bb36 is nog wel iets voor 2021 hier
Heb je de spoiler aangeklikt
Helemaal mee eens! Maar voor mij is het meer dat als je tegenwoordig zo op strand staat je Rolex te fotograferen het ook zomaar eens kan dat je word neergestoken door vijf man.
Klopt, helaas leven we in zo’n wereld ja.
Nee joh, valt wel mee. Beetje polijsten met dat zand
Zo is dat. De eerste kras is altijd pijnlijk. Die zat er gelukkig als snel op. Dan kun je er daarna lekker mee het strand op.
Mijn Seadweller veruit het meeste. Draagt heerlijk en voelt robuust. Daarna de Explorer 1, dat is gewoon een heerlijke alleskunner.
Elke dag de 16610. Net als 2019.
Geen andere wensen. Wel eens om een 5 digit GMT nagedacht, maar idee nooit doorgezet.
Ja ik heb de glazen caseback met inhouse uurwerk. Echt een aanrader!
Kijk uit want je komt er niet meer vanaf, in positieve zin dan Ik heb de mijne nu ruim 1,5 jaar en ken hier nog een aantal leden die hun BB36 lang/vaak dragen. Het is volgens mij niet een horloge wat over het algemeen snel geflipperd wordt, je ziet ze ook niet zo vaak voorbij komen in het blauwe gedeelte.
Sterker nog; ik kreeg twee weken geleden nog een berichtje van het forumlid van wie ik 'm gekocht heb, of ik hem niet terug wilde verkopen. Ik heb beleefd bedankt en houdt de Tudor lekker zelf
Hmm… welke korrelgrootte heb je gebruikt?