Limbo limited meeting

Vandaag met een twintigtal horlogeliefhebbers bij elkaar gekomen in het pittoreske Weustenrade.

Restaurant Lucullus http://www.restaurantlucullus.nl/ stelde de locatie beschikbaar en verzorgde een heerlijk walking diner, complimenten!!!

Ik had me voorgenomen om veel foto’s te maken maar door alle gesprekken is dit er nauwelijks van gekomen… sorry… :o:o Hopelijk had er nog iemand z’n toestel bij zich?!

De sfeer was in elk geval informeel en ongedwongen. Er waren veel verschillende horloges maar Omega en Rolex waren goed vertegenwoordigd.

Roland Oostwegel en een vriend van hem waren er ook en hadden een 15-tal R.O. 1 exemplaren bij zich. Voor mij was de topper de stalen uitvoering met blauwe wijzers en blauwe datum schijf (tu) (tu) (tu)

Dit blijft voor mij de topper uit z’n collectie… platina rules:

Verder was Letz er met een NOS 7002, wat een kanon!

In het begin van de middag enkele Rolexen bij elkaar gelegd:

En later op de avond enkele plo-prof’s:

Ferrie en Ria http://vintagehorloges.nl/ , bedankt voor jullie komst. De insteek van een proffesionele horlogemaker geeft zo’n meeting toch altijd iets extra’s (tu) (tu)

De 1680 van JMN was voor mij weer de topper van de dag, de foto doet het horloge geen recht maar ik heb zelden zo’n strakke 1680 gezien… WOW!

Bulli, bedankt dat je toch nog gekomen bent ondanks je drukke zondag programma. De 5512 tropical dial was waanzinnig, de 5513 gilt om op te vreten, top! (tu) (tu) (tu)

Iedereen bedankt voor de moeite, de gezelligheid en de perfecte sfeer! We hebben een sterke community waar we trots op mogen zijn.

Groet, Roel
mede namens Hans CP

Leuk al zo snel de foto’s te zien … was super gezellig en erg leuk dat we weer zoveel mensen gesproken hebben.
locatie was top eten erg goed super geregeld
Roel & Hans, bedankt
blijft altijd geweldig om weer eens gezellige horloge liefhebbers te preken die snappen wat je van iets vind of bedoelt :wink:
Ik zie dat er veel niet op de foto’s staan … heb nl veel moois voorbij zien komen.
veel erg mooie omega’s en ai wat blijft hij strak de steve McQueen …van jeroen.
de seiko’s van Letz geweldig NOS … hoe krijg je het gevonden (tu)

Erg leuk Ferrie gesproken te hebben, naast een groot vakman een minstens zo groot liefhebber (heeft meteen m’n non-ac mee voor een beurtje :wink: )
en natuurlijk erg leuk Roland Oostwegel te hebben kunnen spreken, erg leuk ook z’n vinding en horloge te hebben kunnen bewonderen …
ik vergeet vast nog een hoop maar dat kan de rest dan mooi aanvullen :wink:

Gaaf Roel dat je alsnog tijd hebt gehad om dit te plaatsen. Wat kan het toch leuk zijn als je leuke mensen uitnodigt voor iets leuks. Geen Forumgezeik of intellectueel gedoe, gewoon passie voor horloges van welke prijs dan ook!

Knuffel voor de familie die dit keer niet bij ons was.

hans cp (tu)

Het was super!! Leuke mensen van drie fora vertegenwoordigd :wink: en heerlijk eten…

Oh ja Roel: mocht ik in 2010 voor de tweede keer een auto in een muur parkeren, dan weet ik je te vinden voor m’n nos 7002-7039 :slight_smile: De nos 6309 gaat zelfs dan niet de deur uit.

Hans en Roel bedankt voor het organiseren!

Letz

Teun111Kwiebes2 Schreef:

Het was super!! Leuke mensen van drie fora
vertegenwoordigd :wink: en heerlijk eten…

Oh ja Roel: mocht ik in 2010 voor de tweede keer
een auto in een muur parkeren, dan weet ik je te
vinden voor m’n nos 7002-7039 :slight_smile: De nos 6309 gaat
zelfs dan niet de deur uit.

Hans en Roel bedankt voor het organiseren!

Letz

je hebt me al lekker aangestoken met seiko’s …zat al op ebay te neuzen …:wink:
(ik probeer juist even rustig aan te doen en te houden wat ik heb (omega’s))

Zag ik op één van de bovenste foto’s (die met het etui), in het etui een Omega 176.007 met donkerblauwe dial? Wie is de gelukkige bezitter van dat moois?

Ja Joost, leer er maar mee leven :wink: Na diverse andere merken zoals Omega en Rolex heeft vintage Seiko me echt te pakken. Voor mij is de 6309-7040/49 de eerste Seiko diver die ‘af’ was. De eerste (62mas) en tweede (6105) hebben toch nog veel last gehad van kwetsbaarheid qua waterdichtheid. Is ook vaak terug te zien in de staat van de wijzerplaten en wijzers. Ik ben superblij met m’n 6309 en 7002-7039 (eerste 200m van Seiko en eerste met unidirectional bezel en 120 cliks) en dat ik ze in nos heb gevonden maakt het nog specialer.

En het is allemaal de schuld van Lucien :slight_smile: :slight_smile:

Leuke foto rapportage, jammer dat ik de uitnodiging gemist heb :+ Altijd leuk om met mensen met de zelfde afwijking te spreken.

Jürgen Schreef:

Leuke foto rapportage, jammer dat ik de
uitnodiging gemist heb :+ Altijd leuk om met
mensen met de zelfde afwijking te spreken.

Hallo Jurgen,

Je hebt de uitnodiging niet gemist, wij hebben er deze keer voor gekozen om het niet openbaar te organiseren. Een punt is dat we al snel 30 gasten op onze lijst hadden, waarvan er (maar) 4 wegens persoonlijke omstandigheden niet zijn kunnen komen.
Als het veel drukker wordt ontstaan er allerlei organisatorische problemen waar we geen zin in hebben, voor ons is het namelijk ook hobby :wink:

Deze post is vervolgens niet om mensen de ogen uit te steken of op een andere manier kwetsend bedoelt maar gewoon om onze passie te delen en de deelnemers te bedanken. Ik hoop dan ook dat het zo gelezen wordt.

Gr. Roel

malus65 Schreef:

Zag ik op één van de bovenste foto’s (die met het
etui), in het etui een Omega 176.007 met
donkerblauwe dial? Wie is de gelukkige bezitter
van dat moois?

Goed gezien (tu)

Klokje is in waanzinnige staat met originele T Swiss made T wijzerplaat. Ik heb er even mee rond gelopen, top klok.

Wellicht dat de eigenaar zich zelf bekend maakt.

Gr. Roel

leuk hoor, zo’n samenzijn. Knap dat ondanks al die tijdwaarnemers de tijd toch even stil stond! Volgende provincie is…?

Krabong Schreef:

Jürgen Schreef:


Leuke foto rapportage, jammer dat ik de
uitnodiging gemist heb :+ Altijd leuk om met
mensen met de zelfde afwijking te spreken.

Hallo Jurgen,

Je hebt de uitnodiging niet gemist, wij hebben er
deze keer voor gekozen om het niet openbaar te
organiseren. Een punt is dat we al snel 30 gasten
op onze lijst hadden, waarvan er (maar) 4 wegens
persoonlijke omstandigheden niet zijn kunnen
komen.
Als het veel drukker wordt ontstaan er allerlei
organisatorische problemen waar we geen zin in
hebben, voor ons is het namelijk ook hobby :wink:

Deze post is vervolgens niet om mensen de ogen uit
te steken of op een andere manier kwetsend bedoelt
maar gewoon om onze passie te delen en de
deelnemers te bedanken. Ik hoop dan ook dat het zo
gelezen wordt.

Gr. Roel

Ik dacht ook al, dat de uitnodigingen met de hoogste geheimhouding waren verstuurd aan een zeer select gezelschap of dat er sprake was van een zeer strenge ballotage, maar dat blijkt dus niet het geval.

gr.Jan

De uitnodigingen zijn gegaan naar een gezellig en grotendeels regionaal gezelschap. Daarom had jij ook een uitnodiging gekregen (via PB DZVL) . Jammer dat je er deze keer niet bij kon zijn Jan. Groeten aan je thuisfront!

hans

leuke meeting heren! Dank voor de leuke verhalen!

Mijn beste,

Ziet er goed uit deze club enthousiaste horlogefanaten.
Plezant ook om te lezen dat ervan uit de professionele kant ook enige expertise dit Limbo treffen heeft mogen opluisteren.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Krabong Schreef:

Jürgen Schreef:


Leuke foto rapportage, jammer dat ik de
uitnodiging gemist heb :+ Altijd leuk om met
mensen met de zelfde afwijking te spreken.

Hallo Jurgen,

Je hebt de uitnodiging niet gemist, wij hebben er
deze keer voor gekozen om het niet openbaar te
organiseren. Een punt is dat we al snel 30 gasten
op onze lijst hadden, waarvan er (maar) 4 wegens
persoonlijke omstandigheden niet zijn kunnen
komen.
Als het veel drukker wordt ontstaan er allerlei
organisatorische problemen waar we geen zin in
hebben, voor ons is het namelijk ook hobby :wink:

Deze post is vervolgens niet om mensen de ogen uit
te steken of op een andere manier kwetsend bedoelt
maar gewoon om onze passie te delen en de
deelnemers te bedanken. Ik hoop dan ook dat het zo
gelezen wordt.

Gr. Roel

Ik begrijp het helemaal hoor Roel en bovendien ben ik ook geen Limbo :slight_smile: dus echt recht om te komen had ik natuurlijk ook niet. Ik vind het vooral leuk om te zien wat er allemaal op zo’n tafel verschijnt tijdens zo’n bijeenkomst.

C’est moi, Stef!

Heren,

Bedankt!

Het was geweldig! Veel moois en lekker gegeten.
En maar 15min rijden!

Groeten,

Joost

Ik 4 :slight_smile:

Teun111Kwiebes2 Schreef:

Ja Joost, leer er maar mee leven :wink: Na diverse
andere merken zoals Omega en Rolex heeft vintage
Seiko me echt te pakken. Voor mij is de
6309-7040/49 de eerste Seiko diver die ‘af’ was.
De eerste (62mas) en tweede (6105) hebben toch nog
veel last gehad van kwetsbaarheid qua
waterdichtheid. Is ook vaak terug te zien in de
staat van de wijzerplaten en wijzers. Ik ben
superblij met m’n 6309 en 7002-7039 (eerste 200m
van Seiko en eerste met unidirectional bezel en
120 cliks) en dat ik ze in nos heb gevonden maakt
het nog specialer.

En het is allemaal de schuld van Lucien :slight_smile: :slight_smile:

ik kan het me helemaal voorstellen (tu) … mooie collectie , en ik besef nu ook dat ondanks dat ik het allemaal heb gezien erg snel is gegaan en ik er de volgende keer zeker meer tijd voor uit trek :wink: