Limbo-Watch meeting op 14 januari 2011

De langverwachte Limbo-Watch meeting op 14 januari 2011

Hoewel ‘wij’: Hans, Roel, Ron, Lucien, Joost en nog wat hangjongeren in Zuid Limburg wel vaker kleine (besloten) bijeenkomsten hebben met enkele horlogevrienden, toch willen wij deze keer op veler verzoek weer ‘iets openbaars doen.’

Op vrijdag 14 januari houden wij daarom weer een Limbo-Watch meeting vanaf 19.00 uur ergens tussen Maastricht en Heerlen op een plek waar geen NS station is. Dichtstbijzijnd N.S. station is Voerendaal of Valkenburg. Parkeerplaatsen bij locatie voldoende!

Wat is het programma? hoor ik u vragen…… Nou eigenlijk is er geen programma en zeker geen Ladies program. Vanaf 19 uur bent u welkom, neem uw mooiste horloges mee of zaken die u eventueel wilt ruilen en maak kennis met de andere leden van het (of een) horlogeforum en bekijk elkaars klokjes. Er zijn geen kosten aan verbonden, drankjes zijn voor eigen rekening. Een fatsoenlijke snackbar is op 11 meter afstand aanwezig :wink:

Wel vragen wij je om je aan te melden voor deze avond zodat wij een passende ruimte kunnen reserveren. Dit mag via PB naar mij. Je ontvangt dan tijdig bericht over de locatie.

Namens het Voltallige Bestuur van de Limbo-Watch meeting,:)-D

Hans CP

Woehoeeeeee :slight_smile: Leuk leuk!!

Kan mijn provincie niet ook zoiets organiseren?:smiley: Superleuk initiatief van jullie Limburgers!

Tommaat Schreef:

Kan mijn provincie niet ook zoiets organiseren?:smiley:
Superleuk initiatief van jullie Limburgers!

Natuurlijk kan jouw provincie dat ook. Jij mag mijn tekst gewoon aanpassen en gebruiken en een oproep plaatsen :)-D

:smiley:

zelf ben ik van plan om met ander forum lid een meeting voor een sectie Oost te organiseren…

Dat zal dan zo’n beetje omg. Apeldoorn/Deventer/Zwolle zijn. Idee is om dit eind januari/begin februari te doen. Meer info volgt…

Als je nu al interesse hebt, stuur dan even een PB. De officiele aankondiging zal later via het forum worden gedaan.

Misschien dat ik ook even langs kom zwaaien :wink:
Even kijken hoe ik tzt zit met tijd, aangezien dan tentamens zijn.

Time Cat Schreef:

Misschien dat ik ook even langs kom zwaaien :wink:
Even kijken hoe ik tzt zit met tijd, aangezien dan
tentamens zijn.

Succes met de examens en hopelijk tot de 14/1!

hans

Teun111Kwiebes2 Schreef:

Woehoeeeeee :slight_smile: Leuk leuk!!

Kums se mich astebleef ophoaleh?

gr. Roel

wie sjoen os limburg is :~

John

Time Cat Schreef:

Misschien dat ik ook even langs kom zwaaien :wink:
Even kijken hoe ik tzt zit met tijd, aangezien dan
tentamens zijn.

Tijd? Ik heb nooit tijd, werk me kapot maar ik ben er toch.
De belangrijkste les in het leven:

Get your priorities straight!

Met deze instelling is Limburg groot(s) geworden!!

(tu)

Ik beschouw dit als een aanmelding :)-D

Wellicht dat ik iets kan combineren!

Overigens vandaag vlak in de buurt van Heerlen (20min) en toen kon ik weer omkeren… afspraak werd op het laatst, met goede reden, afgezegd.

Als je de volgende keer in de buurt bent laat ff wat weten.

Tuurlijk ben ik erbij, ik laat jullie toch niet alleen die flessen leeg maken >X

John

Je hebt PB en bent welkom de 14e (kun je bij mij eerst even eten als je wil. :)-D

hans

hcptdg Schreef:

Je hebt PB en bent welkom de 14e (kun je bij mij
eerst even eten als je wil. :)-D

hans

Ik had eerst je PB gelezen, maar tja… zet de 14de er nu maar in!! :slight_smile:

Dat is waar, maar de kans is aanwezig dat ik dan in Nijmegen zit en niet in Beek…

Vliegen naar Maastricht Aachen Airport;)

Time Cat Schreef:

Dat is waar, maar de kans is aanwezig dat ik dan
in Nijmegen zit en niet in Beek…

Met jouw fiets mag dat nog geen uur duren.