Nr. 7T2 voor mij aub! ;D
De blauwe vind ik prachtig.
De 42mm een beetje minder…40 of nog beter 38 zou ideaal zijn voor mij.
NOG GEEN NR’S RESEVEREN WERD GEZEGD
oh ja voor graag nr. 11
Alvast een paar antwoorden:
-
In het huidige ontwerp zijn de bovenkant van de kast (inclusief lugs) en de zijkant geborsteld. Het gekante ‘overgangsgebied’ tussen voorkant en zijkant (zichtbaar tussen de kronen en uiterst links) is gepolijst.
-
De wijzerplaat ligt dieper dan je op basis van het vooraanzicht misschien zou verwachten. De 12-uur ring ligt relatief hoog en horizontaal, terwijl de minutenschaal (de bolletjes / countdown timer) zijn aangebracht op een rand die vrij steil naar de wijzerplaat toeloopt:
‘’’’’\ ____________/’’’’’
Een mooi model voor een aantrekkelijke prijs. Voor mij 68/100 graag (mocht ik meedoen).
Hieronder mijn wensenlijst in het kort:
Leren band i.p.v. staal
60 min binnenring i.p.v. urenring
HF logo op één van de kronen
Stalen bodem met gravure
Blauwe sunburst wijzerplaat
’300m/1000ft’ aanduiding op de wijzerplaat i.p.v. ‘Balaur’
‘HF limited’ op de wijzerplaat
Verder hoop ik dat er nog een aantal creatievelingen wat wijzerplaten ideeën laten zien.
Hieronder (voor de verwoede lezer) de uitgebreide toelichting.
@AEVIG-C Chip: Is het ook mogelijk dat er een variant komt zonder de stalen band, dus alleen op leer? Die endlinks met vaste middenstukken i.c.m. de 42mm vragen wel om een hele grote pols. Verder heb ik ook niks met stalen banden.
Ik zou zeker geen Horlogeforum logo op de wijzerplaat willen, dan zou ik zeker afhaken. Bijv. het logo op één van de kronen, zoals eerder voorgesteld, vind ik een goed idee. En liever een stalen deksel met mooie gravure dan een zichtdeksel. Je haalt dan de WR300m zeker niet meer. Op een 2824 zou ik alleen een zichtbodem willen in een Elaboré uitvoering, maar dan zit je in een andere prijscategorie.
Een sunburst wijzerplaat zoals @MotoSkooly voorstelt vind ik mooi.
Omdat het een duikklok is zou ik een 60 min. indeling op de binnenring willen en geen 12 uurs aanduiding.
Naja, mensen mogen best nummers roepen natuurlijk. Het is een vrij land. We doen er alleen niks mee
Heel goed! Maar ik denk dat we toch wel blijven roepen.
Begrijp ik het dan goed dat de minutenring de ring is die verdraaid kan worden, en de urenring een vaste ring is?
Ik heb het zo begrepen:
- Wijzerplaat (horizontaal, diep)
- Minutenschaal (steil omlaag)
- 12-uursring (horizontaal, hoog)
Is er dan helemaal niemand die nr 1 wil? Oké ik offer me dan wel weer op…
Is er een mogelijkheid om het horloge te coaten?
Uiteraard tegen een meerprijs dan.
Lijkt me echt heerlijk en nog meer ´limited´
In dat geval wil ik 1 van 99
Ho ho!! ik was eerst ja:angry:
Ik zag het idd… 2 dan…
We zullen er maar geen ruzie over maken😂
Zoiets?
Ik dram nog even door met vintage of beter gezegd; tijdloos!
Doet me direct aan TNT post denken, of ligt dat aan mij?
Ziet er voor mij schitterend uit zo! Benieuwd wat de rest er zo van vind. Veel reacties hadden het over blauw met oranje
Niet mijn ding. Vind het origineel rustiger.