Ik vind de blauwe met oranje sec wijzer erg mooi, alleen mag de contra zijde van de sec wijzer dan wat korter!.
Als hij er zo uit komt zien, heb ik zeker interesse.
Hoeveel komen er beschikbaar? Of moet je je opgeven??
Zal al wel ergens besproken zijn maar misschien kan iemand mij snel raad geven!!?
Een aantal persoonlijke gedachten:
ik houd niet echt van blauwe wijzerplaten met een zwarte bezel (blauw/blauw vind ik alweer mooier)
ik ben daarmee blijkbaar een uitzondering: de blauwe plaat lijkt hier veruit het populairst (35x genoemd vs. 10x voor zwart of zo).
ik zou het jammer vinden als we slechts héél kleine wijzigingen doorvoeren. Uiteraard zijn Chipâs modellen prachtig en gebalanceerd, maar die kun je straks ook gewoon kopen.
ik ben geĂŻntrigeerd door het idee van een grijze plaat met zwarte bezel en oranje accenten. Ik zal weer eens achter fotosjop kruipen.
3 likes
Lees overigens dat er een 2824 uurwerk inkomt, verder lees ik op het forum dat het een ETA 2824 betreft.
Gaat het hier dan ook werkelijk om een ETA of een Asian versie??
Is nog onbekend. Tussen de 25 en de 99.
[quote="Thijs_Kremers, post:407, topic:68714]Of moet je je opgeven??
[/quote]
Er wordt In de werkgroep nog over gesproken over het hoe en wat.
Nope.
[quote="Thijs_Kremers, post:407, topic:68714] misschien kan iemand mij snel raad geven!!?
[/quote]
Okay: chill out!
Samenvattend: het wordt een lange zit voordat de PostNL man voor je deur staat met de HFLE 2016. Er moet veel gebeuren. In plaats van een âafâ plan te presenteren, hebben we ervoor gekozen om het proces zo vroeg mogelijk open te gooien. Voordelen daarvan zijn transparantie (er wordt niks âbekonkeldâ) en mogelijkheid tot inbreng van leden vanaf dag één. Nadelen zijn dat het tot verwarring kan leiden (mis ik de boot? Ik snap niet hoe het gaat verlopen?). Dat laatste moeten we in deze brainstormfase met zân allen maar even op de koop toenemen.
3 likes
Ik ben sowieso al fan het blauwe model. Voor mij zou er zelfs niets meer aan veranderd moeten wordenâŠ
Ja, die vind ik erg geslaagd!. Wellicht het Aevig logo wat minder dik aangezet, of wit laten.
1 like
RobinH
19 april 2016 om 08:13
413
Ik ben het volledig eens met @dialstatic .
Als we de standaard blauwe willen, dan moet je die gewoon kopen.
Ik ben zeer benieuwd naar zwart, grijs, oranje. Dat is pas echt onderscheidend en limited waard nasr mijn mening.
3 likes
Niet mijn idee, ik heb de vraag van @BygoneTime omgezet in een plaatje.
Het contrast tussen het HF-rood en de donkere achtergrond is denk ik inderdaad te klein, dus wellicht even wachten op de nieuwe photoshop van @dialstatic met oranje, dat is denk ik toch mooier
1 like
Thnx voor de duidelijke reactie!!!
1 like
Blauw met oranje, echt wel
En laat aub het HF-logo ergens terugkomen waar je er niet naar hoeft te kijken
Achter op de deksel, zoals de P1lot One. Less is more! ;D
âAny customer can have any colour that he wants so long as it is black.â Henry Ford.
Ik kon het toch niet latenâŠ
Met dank aan @vouwfietser voor het idee om de wijzerplaat metallic/brushed te maken.
21 likes
Heel mooi, kan dat ook met blauw?
1 like
Ik was voorstander van donkerblauw, maar dat grijze vind ik ook wel gaaf, vooral ook als die kleur behoudend blijft voor de LE.
2 likes
Dan is het ook in één oogopslag duidelijk dat het om een exclusief model gaat.
2 likes
JackW
19 april 2016 om 09:46
424
Ja, dan krijg je zoiets:
(Sorry, heb geen foto waarop de plaat beter uitkomt.)
De linker en dan de markers, secondenwijzer, logo en onderschriftje in HF rood.
1 like