Ik was ook voorstander van dat blauw maar die linkse is wel chique voor een LE.
Dat is al een mooi onderscheid t.o.v. de standaard zwarte dail, bedankt voor je inspanning!
Omdat blauw als voorkeur veel is genoemd, kan je het idee van metallic/brushed ook nog eens maken in donkerblauw?
Ik doe heel graag mee. Baal nog steeds dat ik de Pellikaan misgelopen ben ooit…
Brushed is volgens mij mooier in grijstinten dan in kleur.
Maar mogelijk is zilvergrijs ook heel fraai.
Zoiets?
Heel mooi ook, zeker i.c.m. met de oranje accenten!
Dat is cool!
Aah! De Seals. Die is met de zwarte plaat zeer mooi. Helaas uitverkocht. Zeer mooie plaat!
De linker is top!
Misschien een aangepaste secondewijzer…
U vraagt wij draaien…
Hoewel ik dus niet ga happen ivm overlap met mijn LLD… Deze render is wel heel gaaf!!
Ik zou zeker gaan voor een dergelijke dial!
Erg gaaf!!
Nu nog de “nutteloze” uren verwijderen van de inner bezel en vervangen door functionele minuten op de 10/20/30/40/50 positie en de indices doortrekken van de dial naar de interne bezel op de 5/15/25/35/45/55 positie a la de Pontos S diver van Maurice Lacroix…
Grijs mooi, maar ik vind blauw toch mooier.
Blauw wijzerplaat en innerbezel
Koop dan gewoon een Maurice Lacroix
Of een LLD, of één van de tig duizend andere horloges die dezelfde opmaak hebben.
Waar het om gaat is dat ik ongelukkig wordt van onzinnige zaken op een horloge. Het plaatsen van 1 tm 11 op een bezel heeft 0,0 nut (tenminste, ik heb nog niemand gezien met een overtuigend verhaal).
Je hoeft niet aan te haken bij dit project
Erg mooi die linker! +1
Aparter dan blauw en zwart!
Ik deel dan ook de mening om iets te maken maken dat afwijkt van de (mooie) standaard modellen die tenslotte ook te koop komen.
Mvg. Bertjan
Niks hoeft in het leven, alles mag, zo ook (imho) zinnige feedback geven ipv louter commentaar leveren
Mooi! En kan je nog zilver en blauw laten zien?