Is er niet iets moois te maken in een combi met dat geborstelde op de wijzerplaat en voor de bezel iets met die prachtige kleur blauw van de Aevig Huldra?
Heel fraai, zeker de linker. Ik zou verder niets willen wijzigen aan het ontwerp van bijvoorbeeld de wijzers. Die zijn gewoon goed zo. Enige wat mij mooier lijkt zijn de rode markers en secondenwijzer ipv dat oranje.
Dat klopt. Je opmerkingen komen wat hard over. De ontwerper van dit horloge heeft een bepaald idee gehad over de functie van de draaibare bezel en ondanks de gevraagde input voor aanpassingen vind ik dat we dat idee moeten respecteren.
Ik volg dit topic al even maar vooral op de achtergrond kijkende naar alle ideeƫn en creaties. Maar bij deze wilde ik toch even reageren: schitterende uitvoering.
Alhoewel het niet op een duiker hoort lijkt me een sapphire case back wel mooi. Zeker met een Horloge Forum-inscriptie op de rotor, eventueel met het x/99 nummer. En hoe erg is het niet horen op een duiker trouwens, Omega heeft het immers ook met de PO.
Oke +25 zart zijn we in evenwicht. Zwart met grijs is ook mooi. Blauw daarentegen.
@dialstatic: Ook ik wil je vragen om de brush op een blauwe wijzerplaats te showen. Om te vergelijken.
Leuk! Hoor graag meer details tzt over kosten en hoe te bestellen!
Mvg
Die gebrushed grijze met orange second zou ik zo bestellen. Blauw lume en zichtbodem, hfle inscriptie op de achterkant, verder niks meer aan doen!
Ook ik vind de grijze brush erg mooi! Vind de blauwe wel meer een eigen smoel hebben. De zwarte/grijze dials lijken imo al snel op een Pontius/LLD/Mido Diver en dergelijke.
Misschien toch het onderzoeken waard om eenzelfde uitvoering met enkel twee verschillende wijzerplaten te maken? Geen idee wat dat met de kosten doet.
Ik moet ook bekennen dat ik de draaibare bezel liever in minuten zie. Ik gebruik een minutenring nog behoorlijk vaakā¦
Dan kun je wellicht ipv een 15, een 16 op de ring zetten. Dat is wel even precies op 16 minuten uitlijnen, maar dan heb je ook wat! Het is tenslotte de LE van 2016.
EDIT
Ik zie nu pas de minuten als countdown functie. Erg gaaf. Ik zeg zo houden!
Maar dan geen 15, maar een 16 op de 16 positie dusā:grin:
Pluim hiervoor
Goed plan zei Orisfan
Jaaa!! Geweldig, zo mag ie voor mij worden!! En idd met de blauwe lume
Dank voor de bewerking.
Ook heel erg mooi! Ik kan niet wachten tot het Kerst is
Overigens, ook even complimenten voor de Photoshoppers. We krijgen zo wel een erg mooi beeld van onze toekomstige pronkstukken! Ook ik kan haast niet wachten tot het zo ver is
Mag ik ook nog een draai-verzoekje doen? Hoewel ik misschien ƩƩn van de weinige ben, hoop ik nog steeds op iets meer vintage/tool. Een duiker moet toch vooral ook robuustheid uitstralen, maar we schuiven nu steeds meer op naar een dress watch die behoorlijk waterdicht is en waar je een soort van tweede tijdzone mee kunt instellen.
Alleen maar mijn ā¬0,02; iedereen niet meteen in de verdediging schieten!
Anyhow, mijn verzoek is om de grijs/oranje combi juist in een matte uitvoering te laren zien? Een beetje zoals deze:
Zo dan, die linker is inderdaad wel heel erg mooi!
Mooi zo
Al begin ik nu wel wat te twijfelen over het formaat 49mm lug to lug, het midden van de endlinks lijken vrij ver uit te steken.