Limited 2016: merk & model bekend!

plaat ziet er strak uit!!..:thumbsup:

kijk er naar uit … wat in het vat zit…wordt alleen maar mooier! :ok_hand:

ik dacht dat we op volgorde van inschrijving zelf een nummer mag kiezen.

Dat dacht ik ook… maar is door @dialstatic al bevestigd dat dat niet het geval is.

Overigens ben ik het niet eens met de stelling van jou @benzz… ellende dat wachten. Al een paar keer op het punt gestaan hem te koop te zetten om wat anders te kopen…

1 like

Niet verkopen,ben je dan kwijt
Kan je nog later doen.
Zag vandaag een pilot-one binnen 2 minuut weggaan
Had hem wel willen hebben
Dus ff geduld… komt wel goed. :thumbsup:

1 like

Dat vind ik erg jammer. is het niet te regelen?? @dialstatic

Ik ging er eerlijk gezegd ook vanuit dat je, op volgorde van inschrijving, mocht kiezen voor een (op dat moment nog vrij) nummer. Wel even met een slag om de arm: ik ga checken met de rest van de groep of ik het misschien verkeerd begrepen heb.

1 like

Verwijderd

Weer een positieve review voor @AEVIG-C
Mooie combi ook met een sailcloth band!

Ik dacht eerst aan een Santoni band erop, maar die sailcloth ziet er erg tasty uit.
Ter info ff de Santoni

4 likes

Een linkje naar de (inderdaad alweer positieve) review: http://www.thetimebum.com/2016/10/aevig-balaur.html?m=1

2 likes

Inderdaad een positieve review.

Maar die foto’s… brrr daar werd ik niet wild van. Op de een of andere manier vond ik hem hier toch een stuk minder. Toen ik deze fotos zag dacht ik dus echt direct aan verkopen. Inmiddels is het idee weer om toch maar ff te wachten :laughing:

2 likes

Volgens mij heb je al 10 keer op het punt gestaan om hem te verkopen, of niet?

Zal wel geen keeper worden voor je :slight_smile:

Tis wil the time bum hè…budgethorloges en vast ook budgetcamera’s :wink:

2 likes

Ik ben er bang voor Bob… We zullen zien.

1 like

Heb de blauwe variant van de Balaur in het echt gezien bij Chip thuis. Moet zeggen dat hij in het echt veel mooier is dan op de foto’s. Denk dat je idd even moet wachten tot je de Balaur daadwerkelijk in het echt hebt gezien voordat je overstapt naar verkoop etc.

4 likes

Ik kan niet wachten jongens, heb echt zin om die klok te hebben! Geduld is niet een van mijn sterkste punten.

2 likes

Is het niet weer eens tijd voor een update?:stuck_out_tongue: wachten duurt altijd te lang eigenlijk…

Of ben ik nu te nieuwsgierig en ongeduldig? :wink:

3 likes

Hallo as. HFLE 2016 bezitters,

Natuurlijk: afgunst all over the place omdat ik veel te laat inzoom op dit project :frowning: . Maar schitterend hoor, het ziet er allemaal veelbelovend en prachtig uit. Heel aantrekkelijke prijs-kwaliteitverhouding ook, zo komt me voor.

Nieuwsgierig gemaakt checkte ik checkte ook even de review op thetimebum.com ( http://www.thetimebum.com/2016/10/aevig-balaur.html#!/2016/10/aevig-balaur.html ) ergens hierboven genoemd.

Aangezien de klokjes nog uitgeleverd moeten worden aan jullie allen, begrijp ik: laat de gravure op de achterkant dan wel feilloos zijn svp want ik zie in de review 300 meter = 660 voet voorbij komen en dat zal een slippertje zijn geweest op een sample en toch hopelijk niet zijn weg vinden naar jullie limiteds.

Jullie hadden dit zelf wsl allang opgemerkt maar zie het dan maar als een achterhaalde maar goedbedoelde tip van een mede-forumlid dat vroeg of laat ook een HFLE in zijn collectie wil hebben…

Na komst van de real thing zie ik jullie aller enthousiaste recensies graag voorbij komen want het belooft een knaller te worden. Alvast heel veel plezier ermee gewenst!!

Cheers, Otto

3 likes

Wat klopt daar niet aan als ik vragen mag? Google komt 201,17m maar das wel erg nauwkeurig ;).

Edit: Hahaha laat maar ik geef het antwoord zelf al :joy:

Ik houd mijn smoel weer… :wink:

1 like

De uitlevering is in december, zal ongetwijfeld mooie “winter” plaatjes opleveren op het forum.

2 likes

…een beetje een tik met cijfers…

Zoals ik droom van de euro die 2,20371 gulden waard is (was),
is het equivalent van 100 meter waterdicht ca. 330 ft. (voet),
dusssss als jullie als HFLE kluppie allemaal op 300 meter diepte naar zeeschatten gaan duiken…
You get it ;-).

Cheers! Otto

2 likes