Limited 2016: merk & model bekend!

Dus het is 200 meter of 984 foot
200 meter is voor mij meer dan genoeg :wink:

1 like

Scherp opgemerkt! Voor de zekerheid heb ik even contact gezocht met Chip, en de tekst bleek al aangepast te zijn. Het kwam omdat de Balaur in eerste instantie 200m waterdicht was, maar na technische aanpassingen naar 300m ging. Daarbij was men bij het prototype vergeten de tekst in ā€˜feet’ aan te passen. Het wordt op de uiteindelijke versie ā€˜300m / 990ft’.

5 likes

Top!

All’s well, that ends well!

Veel voorpret verder…

Otto

2 likes

@AEVIG-C
Kom er nog optie accesoires mogelijkheden voor de HFLE? Hierover hoor ik niets meer

2 likes

Nope.

hoe weet je dat?

In een eerder topic is dezelfde vraag wel eens gesteld. Zie ook de Facebook van aevig. Bij de balaur komt een tinnen bewaardoos zonder accessoires.

Zag dat er later een lerenband erbij komt

Nope… Werd in een van de topics als mogelijke optie geopperd. Maar daarna geen vervolg op gekomen.

is er al weer wat meer te melden? Bijv over wanneer de definitieve uitleverdatum is, wanneer er betaald moet worden, etc? Begin naar de limited te snakken!

1 like

We zullen in elk geval snel iets laten weten over de keuze van de nummers. Ik zal daar een apart draadje voor openen en het ook hier even aankondigen.

3 likes

69 aub. Dan laat ik er puta Madre bij graveren.

7 likes

Ik graag 88, als ik hem dan ooit moet flipperen kan ik op de Chinese markt ermee!

1 like

Ik had graag 65 gewild, aangezien er 50 stuks gemaakt worden zijn de nummers dus 1 t/m 50

1, 2 16 en 50 zijn al vergeven.

He ja, lekker weer een nummerdiscussie. Die hebben we al lang niet gehad!

1 like

Wat hebben mensen toch met nummer?

Misschien een optie om aan alle discussies over de nummering een eind te maken.
Nummer opvolgorde van inschrijving,waarbij ik zou aanmerken dat degenen die een inschrijving hebben overgenomen een nummer krijgen toegewezen dat volgt op de eerste inschrijvers.

5 likes

Hear hearšŸ˜Ž

1 like

Het maakt mij werkelijk niets uit welk nummer ik krijg. Dus ik sluit graag achteraan.

Geef mij dan maar nummer 1