Limited 2016: merk & model bekend!

Bedankt voor de complimenten tot dusver. Laten we hopen dat het enthousiasme alleen maar groter wordt straks bij het zien van het eindresultaat.

Voor zover ik snel geteld heb zijn er nu zo’n kleine tien man die bij de presentatie aanwezig zullen zijn.
Ik heb geïnformeerd naar een ruimte net buiten Utrecht met gratis parkeergelegenheid en station op 1 kilometer voor degene die met openbaar vervoer denken te komen.

Tijd van het hele gebeuren is van 11:00-15:00. Daar het midden op de dag valt wordt tevens een lichte lunch aangeboden.
Voorwaarde is wel dat ik minimaal 20 man voor deze locatie nodig heb om te reserveren. Intussen zal ik kijken naar eventueel een kleinere zaal.

7 likes

@AEVIG-C Mag ik uit deze foto concluderen dat het (ETA) uurwerk er in Nederland door jou in gezet wordt (en afgeregeld)?

wijzers hebben ze op de dial geplakt!..:wink:

1 like

Ik denk dat dit de foto is van fabrikant. @AEVIG-C maakt betere foto’s.

1 like

Ik kan ook de 17e!

Ik ben er ook bij :thumbsup:

@AEVIG-C De HFLE voor diegene die niet kunnen de 17e worden dan toch wel thuis bezorgd? :innocent:

Februari 2017👊

17 Oktember

1 like

Nee in de voorwaarden stond duidelijk dat alle horloges die de 17e niet opgehaald worden, verdeeld worden onder het team.

4 likes

Hahaha :joy::+1:

1 like

dat was toch: verdeeld onder de wel aanwezigen?

2 likes

Zal er niet bij kunnen zijn.

1 like

Ik ga die 17e vrijhouden, komt goed

1 like

De 17de gaat mij ook niet lukken helaas.

1 like

Hoppa, weer een extra te verdelen onder de aanwezigen…:ok_hand:

2 likes

Kak! 17e gaat niet lukken :sweat:
Had het wel leuk gevonden…

17e moet mij ook wel lukken :thumbsup:.

Zo ver noordelijk geraak ik niet. Zie hem wel op de post :wink:

1 like

is het nu 15 of 17 dec?
@AEVIG-C Enne wat zijn de goodies?:grin: