Is er al een foto in betere kwaliteit?
Ik heb even vluchtig door deze thread heen gelezen, maar wat een tof project!
Het resultaat ziet er prachtig uit.
Ik ga proberen er bij te zijn de 17de, maar het is onder voorbehoud nog even. Het wordt wellicht ophalen, even babbelen en weer weg.
kan er niet bij zijn Jammer…
Misschien kan ik ook heel even, maar bij mij ook ophalen, heel even babbelen en weer weg.
Nog 18 dagen en dan is het grote wachten voorbij
Dat zijn nog 18 dagen om een foto van het eindresultaat in dit topic te knallen, de nummers kenbaar te maken en aan de betaling te voldoen. Gaat dat lukken jongens?
Ik kan er helaas niet bij zijn, er moet noeste arbeid geleverd worden. Leuk initiatief!
Kan de 17e helaas niet vrijhouden, misschien even ophalen en weer verder.
Is de 18e een optie, gezien het aantal leden dat er niet bij kan zijn?
De 17e nadert met rasse schreden. Ik heb nog niets voorbij zien komen over de (rest) betaling! HEB IK IETS GEMIST in de stormvloed van berichten?
Nope
Betalen bij ophalen / aflevering ?
Oeps,dubbel
limburgs accent ach, en als u contant betaalt en geen bon hoeft krijgt u 25% korting…
18e zou voor mij ook een uitkomst zijn…
Jullie kunnen morgen een PM verwachten van Chip met daarin de betaalgegevens en uitnodiging voor de bijeenkomst op de 17e (sorry, 18 was geen optie).
Eindelijk, een verlossend woord!
Nog wat aanvullende info over de 17e.
Wij kunnen terecht op de locatie van 11:00-15:00
Het zou fijn zijn als de meesten zo tussen 11 en 11:30 binnen zijn.
Het wordt niet super formeel. Ik ga geen aandeelhouders vergadering voorzitten oid.
Ik zal een kort praatje houden, wat vragen beantwoorden e.d.
Degene die wat later zijn of niet lang kunnen blijven zijn vrij om binnen te vallen en verder naar hun andere afspraken te gaan.
Ik hoop op een gezellige dag en het is een kans om ondere leden eens te ontmoeten.
Neem ook iets mee om te showen als dat je leuk lijkt.
Tussendoor hebben we ook nog lunch. Handig als ik snel uitgepraat ben.
Nu volgen nog een paar fotos. Einde van de week worden ze naar me verstuurd.
Tot de 17e dan,
Chip
Helaas 17e verhinderd dus ga op de postbode wachten.
@AEVIG-C Ik neem aan dat deze foto’s de oranje kleur niet helemaal recht doet want op de secondewijzer na oogt het wat flets qua kleurgebruik. Verder ziet het er allemaal dikke prima uit!
Matige foto’s van een prachtklok
Mooi!!
Jammer dat ik er niet bij kan zijn.
Wat is hij prachtig geworden!!!