Limited 2016: merk & model bekend!

Nice, die ziet er hoogwaardig uit! Is het een glidelock?

@berdski ik denk dat @Logie een van de eerste gaat zijn :wink: Ik moet nog een beetje gaan wennen aan de binnenboordbezel. Of het niet hebben van een buitenboordbezel zal ik zeggen. To flipper or not to flipper, de tijd zal het leren. Over flipperen gesproken, iemand al vernomen of @anon50762135EV deze gaat proberen?

3 likes

Was het maar vast zaterdag :heart_eyes:

1 like

Nu toch wel een beetje spijt dat ik niet heb meegedaan :neutral_face:.
Maar kijken wat het nieuwe jaar gaat brengen :+1:

1 like

De HFLE2016 is vergeleken met zijn normale broertjes toch echt een stuk fraaier. Rustigere wijzerplaat, oogt een stuk sjieker. Bovendien veel meer diepte in de plaat.

Ben toch ook wel benieuwd wat je zelf van het eindresultaat vindt Chip!

1 like

Tuurlijk ga ik die even live bekijken.

2 likes

Aevig brandslangbandje lijkt me erg mooi, of een cognackleur.

1 like

Die sluiting ziet er gaaf uit, maar ik maak me toch beetje zorgen over de lengte ervan. Wat denken jlie?

1 like

Heb je de lengte van de sluiting van een moderne Sub wel eens gezien? Minstens zo lang. En dat is in mijn ogen een geweldige mooie (en fijne) sluiting!

1 like

Ja, ik kijk er nu tegenšŸ˜„. Op de foto lijkt die van de balaur groter.

1 like

Ik heb het allemaal niet zo gevolgd dit jaar maar ze zien er stuk voor stuk GOED uit!

Alle gelukkigen veel draagplezier gewenst!

De kleur grijs laat mijns inziens zo’n beetje alle kleurencombinaties toe. Ik denk dat dit juist geen enkel probleem is. Noem eens een kleur die er niet bij past dan?

Het belooft een mooie opkomst te worden.

De LE is erg chique geworden. Echt wel een andere vibe tov de andere twee.
Kan niet echt een voorkeur uitspreken. Ben wel trots op het resultaat. Strak verlopen rondes.
Heb dit wel anders meegemaakt met LE’s.

De ā€œglidelockā€ werkt anders. Je hoeft je horloge niet af te doen om te verstellen. Hij is wel compacter dan bij Rolex en oogt daardoor wat gedrongen. 22mm breed bij 42mm lang en 12mm dik.
Met 13mm maximaal te verstellen in 4 clicks.

Het gewicht inclusief alle schakels is 200 gram.

7 likes

Is dat de middelste? (Topicnewbie alert)

12mm dik ??

1 like

De op een na laatste.

3 likes

oh ik dacht de tweede

dank voor de opheldering

2 likes

@anon50762135EV De tweede van rechts bedoel je toch? :grin:

4 likes

t is toch echt de tweede van links…(volgens mij)

2 likes

De limited is echt mooi geworden.:thumbsup:

2 likes

dat de sluiting ook nog eens te verstellen is vind ik echt fantastisch. Heb met stalen banden regelmatig dat ze de ene dag strakker/losser zitten dan de andere en dat het gedurende de dag ook wel eens wisselt. Dat je dit kan verstellen zonder hem zelfs af te doen vind ik een heel DIK pluspunt.

De maten zijn ook prima. 12mm is niet dun, maar ook niet heel dik. 42mm vind ik steeds meer de ideale maat.

De 19e versturen, dat betekent dat ik hem over 6 dagen zou moeten hebben. Kijk er naar uit!

Vraag is nog alleen: Welke band erbij? Zou zo’n CrafterBlue goed staan? Of zijn die specifiek voor Sumo’s?

1 like