Limited 2016: merk & model bekend!

Hij is inderdaad prachtig geworden. Toch ben ik blij dat ik binnenkort modelletje 1 op de mat heb​:stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

ik ben nu ook (nog) een stuk positiever dan in het begin. Begint te kriebelen, dat is een goed teken :slight_smile:

1 like

Een rubber band ziet er sowieso nooit uit, maar dat is mijn mening :slight_smile:
Denk dat ik hem eens ga proberen “vintage” bruin leder óf een origineel Aevig brandweerslang bandje.

Ik bedoel 7mm. Heb de schuifmaat verkeerd afgelezen.:poop:

4 likes

So, niet mis hoor. De HFLE ziet er serieus een stuk beter uit dan ik van tevoren gedacht had. :thumbsup:
Ik was aan het begin bang dat het “stem-model” zou leiden tot “Twitch plays Pokémon” taferelen maar gelukkig is dit beter uitgepakt. :joy:

1 like

De HFLE 2016 is mooi. Ik wil irl het effect van de brush dial bekijken. Op de foto had ik meer brush willen zien.

Mochten iemand ervan af willen! (Kan het me bijna niet voorstellen) Ik hou me aanbevolen.

Voor 650 sure. :smiley:

Dat geloof ik graag! :wink:

Dat is een koopje. Dat is de retail prijs voor de normale Balaur. Dit is er 1 van de 50 limited modellen. Gaan zeker voor het dubbele!

3 likes

Als de geschiedenis van de Pilot One bv iets uitgewezen heeft gaan er wel enkele dit proberen voor nog gekkere prijzen :stuck_out_tongue:

Misschien ik ook wel als hij me toch niet 100% bevalt

2 likes

Neem aan dat het kopen van een hfle model niet voor de winst is…

De p1lot one verkoopt na een jaar dragen nog voor de aanschafprijs en dat lijkt me netjes, toch?

En wel dik meer. Herinner me nog zo iets van een handelaar die ik hier niet ga noemen en een hele hetze daaromtrent.

1 like

Tuurlijk gaat 'ie geflipperd worden. Zou het zelfs raar vinden als er voor het eind van het jaar géén in het verkoopgedeelte verschijnen. Kan je wel met zekerheid vertellen dat #2 niet op de markt gaat komen :wink:

Ik denk #39 toch ook niet…
Mijn comment over het dubbele vragen ging inderdaad over die hetze @GhentWatch :wink:

1 like

Nummer 49 misschien. Maar eigenlijk heb ik een beater nodig om de anderen wat te ontzetten en een horloge met die specs vinden voor dat geld wordt onmogelijk

Al die noobs! Ken je HF geschiedenis! :wink:

1 like

Ik ken die geschiedenis niet, watskeburt?

Een bepaald teamlid van de HFLE15, Die ook een handelaar was, had op zijn site een Pilot One aan 3x aankoopsprijs ofzo gezet en mensen vonden dat schandalig. In het kort.

1 like

Tja, waarom niet. Had je je maar moeten inschrijven toch?