Limited 2016: merk & model bekend!

Ja behalve dat het moreel verwerpelijk is er idd niks op aan te merken!

2 likes

Hehe, maar goed. Stel we ontwerpen samen een Jaeger-Lecoultre HFLE. En na 5 jaar zijn alle horloges van dit merk in waarde verdubbeld, moet de HFLE dan nog steeds voor de aankoopprijs verkocht worden?

Heeft hij hem ook voor dat bedrag verkocht of is dat niet bekend?

@Limbo70
Ofwel: je geeft toe dat jouw vrouw smaak heeft, ofwel zeg je dat ze geen smaak heeft en gaat je afvragen waarom ze jou gekozen heeft!
:kissing_smiling_eyes:

Just kidding. Overigens vind ik de blauwe nog steeds mooier (op de plaatjes dan hè).

Haha ja precies.

Maar als antwoord op je vraag: Oranje

Hoe zag de HFLE Pilot one dan uit? Ben wel benieuwd naar. 3x de prijs.

iemand een plaatje?

Ik heb hoop ik toch geen discussie aangewakkerd!!

Nee hoor, soms gaat dat zo op een forum :wink: . Maar de HFLE2016 is goed gelukt en hij zal echt wel voor rond de aankoopprijs geflipperd worden, mocht iemand ervan af willen.

1 like

Qua horloges verschilt onze smaak behoorlijk, toch heeft ze nog nooit bezwaar gemaakt tegen welke aankoop dan ook. :innocent:

En je hebt gelijk, de blauwe is ook een beauty :upside_down_face:

deze was vorig jaar.

3 likes

Dat was ook wel een heul gave limited inderdaad.

1 like

Heul groot ook :wink:

Hoe zie ik het dat het een HFLE ?

hier kun je alles vinden

1 like

Chip, en alle anderen die zich met dit project hebben beziggehouden, ik wil jullie wel complimenteren met het mooie resultaat.

Keurig op tijd de informatie!

Ik ben reuze benieuwd naar mijn klok volgende week! Het is volgens mij wel een tijdrovend project geweest.

Dank jullie wel!!

4 likes

Als je er lol in hebt dan maakt de tijd niet meer uit

4 likes

De vrouw zegt nu… leuk winkelen in utrecht… Is er ook een mogelijkheid om het horloge op te halen zonder verder (langdurig) bij de ceremonie aanwezig te zijn???

1 like

Begrijp ik nu dat jij niet alleen je klokje op mag halen?

3 likes

Er is toch een NS station vlakbij, zet haar daar af gaat ze lekker met de trein naar Utreg centraal :slight_smile: Kan jij rustig je horloge in ontvangst nemen.

Heel veel plezier morgen, kan er zelf helaas niet bij zijn :persevere: Ben erg benieuwd naar jullie foto’'s en ben nu al aan het wachten op de pakjesman :sunglasses: