Limited 2016: merk & model bekend!

Kleurplaten workshop gehad?

Gebroederlijk naast elkaar:

5 likes

Heh :wink: Nee, Chip had ook wat ingelijste tekeningen (door hemzelf) van aan bepaalde films gelinkte horloges meegebracht en die onder de goegemeente verloot.

Ik ben benieuwd hoeveel exemplaren voor middernacht in het blauwe gedeelte te bewonderen zijn. :wink:

5 likes

Het was gezellig en goed geregeld! Iedereen en met name @AEVIG-C bedankt! Later zal ik nog even een fotootje met een bruin leren band posten.

4 likes

@AEVIG-C en team, complimenten voor het proces, het eindresultaat en gastvrije onthaal vandaag met lunch en loting!!
Erg leuk om er bij te kunnen zijn en het prachtige horloge in ontvangst te mogen nemen.
Leuk om mede forum leden te ontmoeten, kortom super!
Mvg. Bertjan

2 likes

Momenteel nog geen enkele, duurt lang :joy:

2 likes

Gooi er een poll tegenaan!
Zelf gok ik: nul. Die van vandaag - mijzelf incluis - dat is de harde kern van de HFLE 2016.

1 like

Deze in ieder geval nog niet. Persoonlijk vind ik 'm ook erg fraai op dit bruine leder.

14 likes

Mooi! :ok_hand:t2:

Ben erg benieuwd naar de mijne! Lichtinval doet veel met de wijzerplaat zo te zien, nice. Band is een uniek ontwerp met een prachtige sluiting maar of ik die dikkere middenschakels nou mooi vind…? Er ligt een zwart cordura-like bandje klaar hier!

1 like

Een lume shot dan maar?

7 likes

:clap:t2:

Bedankt @AEVIG-C en de overige organiserende teamleden voor de geweldige HFLE 2016 actie en niet te vergeten de gezellige en gastvrije ontvangst van vandaag. Top horloge geworden en 1 ding is zeker …nr. 18 zul je niet in het blauwe gedeelte tegenkomen, want die wordt niet geflipperd:-) .

1 like

Nummer 20 ook niet.

2 likes

Of nummer 24…

1 like

Ziet er beter dan uit dan ik had verwacht, mooi klokje :slight_smile:

1 like

Ja en als het geen spits is valt het wel mee.

2 likes

Mooie foto’s mannen :thumbsup:
Nu duurt het wachten nóg langer :sob:

1 like

Zijn ze al op de post??

1 like