Naar het schijnt gaat de post staken … (fakepost).
Ik hou het op 1
Ik hoop voor spijt-optanten dat ze een nette vraagprijs aanhouden en niet voor winst gaan…
49/50 blijft. Wat een wijs dingske is het. Ideaal ‘beatertje’
Eens, zoals het heurt.
Heren, ik heb een erg gezellige middag gehad met jullie. Erg leuk om eens wat gezichten achter de avatars te zien!
Iedereen van harte bedankt voor alle complimenten en natuurlijk voor jullie deelname. Ik kijk met veel plezier terug op het project, en ben ontzettend in mijn nopjes met het eindresultaat. En nou in de fototent met dat ding!
Moooie foto.
Heb je een ZWARTE wijzerplaat gemonteerd!?
Pas op met douchen, de kroon is nog los.
Hij is zo te zien prachtig geworden. Spijt dat ik niet heb meegedaan.
Veel plezier ermee heren!
Da’s het leuke van de reflecterende wijzerplaat…kan je leuk met licht spelen zodat 'ie zwart lijkt. Of bruinig. Of zilver. Vooruit dan, nu eentje die een beetje feller (of eigenlijk vooral meer van de zijkant) belicht is.
Kan heel goed! Ga m morgen ook op een Ko strap leggen (cognac).
Op bond strap van Aevig. En?
Mvg Bertjan
Iemand al een foto van het binnenwerk? Wellicht heeft chip daar een paar mooie foto’s van? Of is hij niet verder gedecoreerd??
Ik vind hem echt gaaf geworden, morgen eens wat banden proberen
Hij is prachtig geworden.
Geniet ervan allemaal
Peugeot Koektrommel als decor?
Stalen band is voor mij van uitzonderlijke goede kwaliteit. Erg mooi de verstelmogelijkheid terwijl hij om de pols zit .Mvg. Bertjan
Ik heb nog geen foto gemaakt, komt nog wel.
Maar wat ben ik blij met het resultaat, echt mooi geworden!
@AEVIG-C @vouwfietser @dialstatic bedankt voor de samenwerking
Kopers bedankt voor het vertrouwen in het team, is tocht wel wat, op voorhand een aanbetaling doen waarvan het eindresultaat nog niet bekend is!
De reviews van de gewone Balaur waren als goed, en dat dit irl een prachtklok is geworden geloof ik meteen!
Moet helaas nog even wachten op de postbode, maar de sneak peeks hier zijn veelbelovend.
Geniet van de NA’s. Voor de rest nog een paar verwachtingsvolle dagen.