kuddos
Al zou ik wel snappen dat bij een kleine oplage de wat langer aanwezige leden eerste keus hebben, geen idee uiteraard of dit het geval is.
Top initiatief, ben benieuwd
De āspelregelsā van Henrik geven aan minimaal 25 maximaal 99.
Dat is begrijpelijk want het moet tenslotte Limited blijven.
ben benieuwd, en geĆÆnteresseerd
Laat aub een DLC\PVD kast tot de opties behoren.
De Balaur ziet er fantastisch uit. Was het maar 39-40mm. Smalle pols is ook niet allesā¦
Nou, ik ben mijn toppers al in de verkoop aan het zetten⦠dus laat maar komen die HFLE 2016
Ik ben zeer benieuwd, ga dit in de gaten houden.
Ook benieuwd en zeker interesse!
Ik wacht rustig af en wil zeker graag mee doen, maar laat de `bandbreedte of iig de ruimte tussen de lugs 20mm zijn ajb!
Bij deze mijn interesse vastgelegdā¦voordat we over de 100 gaan. Wat mij betreft mag dat aantal trouwens omhoog; hij blijft heus wel ālimitedā en wordt hooguit wat scherper geprijsd. ā¦nog een
Mogen we trouwens allemaal meedenken/suggesties geven? Ik heb zelf namelijk ook belachelijk veel stijl! ā¦nou ja, nog maar eentje dan
Bij deze mijn interesse ook maar vastleggen!
Al zou ik kunnen begrijpen dat users die langer lid zijn voorrang krijgen, ik lees pas een jaar mee
Klinkt goed. Mijn interesse is er.
Ben weg benieuwd. Heb ook zeker interesse maar gaat voor mij wel afhangen van de diameter en lug2lug.
Is naast bescheidenheid je beste eigenschap
Ik doe ook mee
Eerst maar eens het voorstel afwachten!
Klinkt goed, afwachten voor de voorstellen dan maar!
laat ik ook wat roepen⦠ja, voordat ik te laat ben⦠je zou maar niet geroepen hebben oh oh!