Limited 2016: merk & model bekend!

En gebruik ook een uitroepteken!

!

Zo? :slight_smile:

1 like

Ik weet niet of dat zo is en wie dat dan eventueel zou bepalen, maar dat zou ik onzin vinden!

Overdadig gebruik van emoticons of smilies is reden tot verlaging op de lijst gegadigden.

:relaxed::persevere::sleepy::tired_face::flushed::heart_eyes:

Dat is toch niet echt zo hè?? :hushed::open_mouth::astonished::scream::sweat::disappointed_relieved::tired_face::cry::unamused::expressionless::angry::rage::grin:

Volgens mij moet je minstens 5 jaar lid zijn :smiling_imp:

1 like

Oeps…

sob:[quote=“James_T_Kirk, post:150, topic:68714”]
Volgens mij moet je minstens 5 jaar lid zijn :smiling_imp:
[/quote]

Echt?

LOL! Je trapt er ook gelijk in, hè? :joy:

1 like

Ik ben benieuwd naar de volgend ‘stap’. Als het model me enigszins bevalt, doe ik mee.

Ik dacht “laat ik ze maar eens op een ideetje brengen…”

1 like

Praktijk is, dat je de 99 niet eens haalt.
Met meetings - op welk forum dan ook - hetzelfde.
Heel veel enthousiasme in het begin en als de deadline nadert 1001 excuses waarom het niet lukt. :disappointed:

3 likes

Ik ben benieuwd, een leuk model past er nog best bij in de “collectie” :joy:

Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen, dat de toewijzing zal gaan op alfabetische volgorde en dat ze starten, je kunt het geloven of niet, bij de O!

1 like

Dan zal ik nu alvast eerlijk zijn… Het wordt OF deze hfle OF een mooi horloge dat nu op de horlogemarkt staat… Ik zeg niet welke…

Bah, wel zeggen hoor en bij succes weer een afvaller dus.:sweat:

Mooi, dat biedt perspectief!

Hallo heren en eventueel aanwezige dames,

Mijn naam is Chip Yuen, eigenaar/ontwerper van Aevig.
Mij was gevraagd een 2016 LE te maken voor het forum.

Allereerst mijn dank voor het aanbod hieraan bij te mogen dragen.
Forum horloges zijn mij niet onbekend. Sterker nog, Aevig is na twee forumhorloges die ik voor WUS tekende ontstaan. De ontwerpen ontstonden vanuit enkele randvoorwaarden en vele rondes stemmen om tot een samenhangend geheel te komen.

Minimum aantallen waren telke male 100 tot 150 stuks voor al dan niet horloges met unieke kast en onderdelen.
Daar we hier nu uitgaan van een minimum van 25 tot een maximum van 99 met een gemiddelde van 50 stuks kunnen we helaas niet uitgaan van een compleet nieuw ontwerp als basis.

Dit gezegd hebbende bestaat er wel de mogelijkheid om op dit moment als forum in te stappen bij een nieuw te komen Aevig horloge namelijk de dualcrown Balaur.
Het ontwerp ligt voor het grootste gedeelte al vast met betrekking tot de kast en stalen band maar zaken als de wijzerplaat en graveringen zijn wel degelijk aan te passen in kleine oplage.

Cut to the chase, what is the deal nu denken jullie.
Dit is het canvas waar aan gewerkt mag worden.

Wat specs:
42x49mm
13.5mm dik inclusief dubbel dome saffier met AR.
custom stalen band 22-20mm met schuif sluiting (met kliks verstelbaar)
ETA 2824-2

Richtprijs winkelverkoopwaarde €695
Forum deal €475 of daaromtrend afhankelijk van waar we uitkomen met afwerking en eventuele optionele accesoires.

Ik hoop hiermee een succesvolle Limited Edition voor dit prachtige forum te mogen creëren.
Vragen, suggesties? Brand maar los.

Chip

54 likes

Ben benieuwd wat het wordt! De interesse is er alvast.

2 likes

Ziet er top uit!
Erg mooie basis, ik kijk er naar uit.
Mvg. Bertjan

1 like