Blauw!
Hele mooie basis en de interesse is er zeker. Heeft hij een zichtbodem, of wordt dat een optie
Dat het met een dubbele kroon komt, is in ieder geval erg aantrekkelijk, ik vrees alleen dat deze Bruin het niet kan trekken. Maar er is waarschijnlijk genoeg vraag bij de leden in de normale inkomensklasse.
Ha Chip! Leuk je eindelijk te zien op dit forum
Je bescheidenheid moet je nu laten varen vrees ik want je bent er bijgesleept in dit project haha!
Wow je mikt er gewoon even een ETA in, lekker!
Deze limited kan niet anders dan een succes worden. Prachtig merk, mooi model en uitstekende specs
Groeten Ide.
Dubbele kroon en blauw zijn top.
Erg mooi! Moeten we zelf opties bedenken of krijgen we een keuze menu?
Zeer mooi en puike specs! Ik teken zeker voor die blauwe.
Hey Chip,
Ziet er goed uit! Kom maar op met die blauwe.
Groet,
Andy
Vooral die met de blauwe wijzerplaat is wel erg gaaf. Heb je nog wat andere aanzichten? Gaaf ontwerp in ieder geval en lekker met een ETA uurwerk er in. Ik ben enthousiast
Mensen mogen zelf ideëen inbrengen.
Ik zal middels 2D de wensen zoveel mogelijk tonen in de komende dagen/weken.
Het achterdeksel is momenteel massief met mogelijk een geperste voorstelling van een draak met dubbele kop. Mocht er genoeg animo zijn voor doorzichtige achterzijde dan zal ik eens informeren bij de fabrikant.
Ziet er veelbelovend uit!
Mij spreekt de zwarte plaat meer aan, hoe zit het met de WR?
Ziet er veelbelovend uit.
Wat voor mij absoluut niet zou kunnen is het horlogeforum logo of HFLE op de wijzerplaat.
Blauwe wijzerplaat zou ook mijn voorkeur hebben.
Ik ben positief verrast, Chip!
ETA, top!
Persoonlijk zou ik een Limited Edition met doorzichtige achterkant een heel aantrekkelijk idee vinden!
Maakt hem direct specialer!
Vergeten bij de specs. WR is 300m met een functionele kroon die ten alle tijde bediend kan worden.
Hoera!
Geweldig ontwerp. Ik doe zeker mee, ongeacht de rest van het ontwerp.
Dit wordt mijn vakantiehorloge.
Mijn vrouw is ook enthousiast en wil hem mij cadeau doen voor mijn afstuderen.
Cool Chip,Als de zwarte komt doe ik mee!
top!
Ziet er goed uit👍
Het idee is dat we in eerste instantie allemaal kunnen ‘spuien’ en dat we op enig moment gaan inventariseren. Zoals Chip al aangaf, zijn er veel dingen mogelijk qua wijzerplaat, inscriptie en bedrukking, maar ligt de kastvorm vast. En ik zou bijna zeggen: gelukkig maar