Limited 2016: merk & model bekend!

Ziet er geweldig uit!!
475€ lijkt me een sterke prijs ook wel!

Welke accesoires zijn mogelijk?

Blij dat dat niet onopgemerkt gaat. Daar was ik ook vrij enthousiast over voor deze prijs :scream:

…en gewoon 300m hè! :swimmer:

3 likes

Ja dat is een stevige deal sweetener.

Hoewel ik de Aevig een mooi merk, en de Balaur een mooi model vind ga ik toch afhaken op de HFLE2015. Er is toch teveel overlap met mijn LLD.

Ben wel benieuwd hoe hij er straks uit komt te zien!

I’m in :slight_smile:

Zwart, glazen achterkant en rood ipv oranje.
Helemaal top.
Ik doe mee.
Mooi zou zijn dat de limited gegevens binnenin de acherkant te zien zijn.

2 likes

Ik ben voor doorzichtige achterkant!

1 like

Mooie specs met een ETA uurwerk :thumbsup:
Ik zou een zichtbodem alleen doen met een mooi gedecoreerd uurwerk, en anders een mooie gegraveerde achterkant.
Een oranje seconde wijzer lijkt me wel iets.

6 likes

Blauw heeft absoluut mijn voorkeur, mede omdat de meeste dual crowns al zwart zijn. Aangezien ik sowieso al op zoek was naar een blauwe duiker lijk ik m bij deze te hebben gevonden!

Oranje accenten doen het voor mij ook altijd goed icm blauw

1 like

Eens

Mooi eigentijds ontwerp. Herken wat van de Seiko turtle… Dual crown is helemaal mooi. Ik ga het in de gaten houden.

Idd prachtig, hoop dat er wel een (of diverse) optie komt met leren band.

Prachtig ontwerp en prima specs! Complimenten hiervoor.

Kunnen we bij inschrijving kiezen uit 2 kleuren dials, of wordt het uiteindelijk 1 keuze? En klopt het dat de lugmaat 22mm is? Ideale maat om banden uit te wisselen.

Verder vind ik een ETA uurwerk ook een sterk punt, wellicht een idee om het type nummer met het symbool van een automatisch uurwerk op de caseback te vermelden? Bijvoorbeeld:

1 like

Dat is nou precies ook mijn tegenhouder, was ff twee zielen een gedachte.

De blauwe is heel mooi. Ik ga het in de gatem houden!

Nice!! Mooi ontwerp en dito specs! Het liefst de blauwe versie met een glazen achterkant, en HFLE inscriptie op het uurwerk ofzo, zichtbaar door het glas!

I’m in!!

2 likes

Mooi horloge en geweldige specs. Ben benieuwd naar de opties? Kans is groot dat ook ik ga deelnemen.

Dat heeft ook mijn voorkeur.

+1, een blauwe ontbreekt er bij mij.

Nice