Zeker een kanshebber! Blauwe plaat is een vereiste voor mij en glaasje aan de achterkant zou super zijn.
Wat is grofweg de planning als ik vragen mag?
Blauw hier met doorzichtvenster. Wat mij betreft niets meer aanpassen op de rustige plaat!!!
Op voorraad
Vóór 23 uur besteld, volgende werkdag thuisbezorgdâŠ
Goede vraag overigens!
Blauw, doorzichtig achterzijde. Dat oranje combineert bescheiden en contrastrijk.
Nu de vraag: wil iemand mij uitleggen wat de functie van twee kronen is? (Jaha, ik ben een beginneling!).
Inner bezel, met de tweede kroon verdraai je de inner bezel die anders op de horlogekast zit.
Voor mij ook blauw de mooiste! Ik zou er maar niet teveel van laten zienâŠstraks lopen die chinezen er weer mee weg
Ik ga er vanuit dat er uiteindelijk één HFLE komt - meerdere varianten lijkt me voor Chip niet werkbaar (en/of zal een negatief effect hebben op de prijs). En ik ben inderdaad ook happy met 22mm.
Het is uiteraard wel de bedoeling dat we afwijken van bovenstaande twee ontwerpen, anders is er weinig limited aan (dit zijn de versies die sowieso beschikbaar worden, en ik kan jullie alvast vertellen dat als de HFLE niet zwart wordt, ik sowieso ook een âgewoneâ zwarte ga aanschaffen )
Blauwe versie, inner bezel ook blauw,fel oranje accenten/ secondenwijzer (tip) en dan een glasbodem met daar ergens een hf 2016 inscriptie.
Waar kan ik betalen?
+1!
Omdat het om een nieuw te ontwikkelen horloge gaat, is het proces in grote mate afhankelijk van hoe Chip vordert. Wel is uiteraard het doel om het nog in 2016 te realiseren (maar denk maar niet dat je deze zomer al rondloopt met een limited Balaur).
Wat betreft het ontwerpproces: dat zullen we op een gegeven moment vanzelf structuur in gaan aanbrengen, maar in dit stadium kunnen we nog lekker met zân allen ideeĂ«n genereren!
Is er niet iets mogelijk met de kleuren van HF, verwerken in de indexen en/of wijzers? Subtiel maar licht afwijkend ontwerp.
De blauwe dial met zwarte Inner bezel. En dan horlogeforum rode accenten ipv oranje? Rode seconde wijzer? Sapphire caseback en wat met de rotor doen is wel een grote plus.
Misschien met nog een leuke Canvas of leren strap er bij?
Ik ben zeer enthousiast waar kan ik me vast opgeven om bij de eerste 100 te zitten?
Aub niet
Vanillepudding eet ik als toetje, hoef ik niet om mn pols
Haha oke, maar alleen HFLE op de achterkant is toch niet echt een Limited, mag best wat afwijken van het origineel lijkt me? Subtiel uiteraard.
Precies ! subtiel
Daar zat ik ook aan te denken. HF rood lume op de wijzers & binnenring (ipv oranje), en dan âvintageâ HF geel op wijzers en indices (ipv wit).
Nergens
Die blauwe!!
En alleen saffier van achter als iets leuks te zien. Een mooi bewerkte rotor of zo. Als het een standaard 2824 is dan liever een dichte achterkant met een mooie gravure.
Mij lijkt blauwe wijzerplaat met oranje accenten wel wat! Logo achterop uurwerk als kan en misschien HFLE op sluiting van de band.
Li ricchi cchiĂč chi nnâhannu, cchiĂč nni vonnu.