Limited 2016: merk & model bekend!

Die kleuren zo is imo een “winner” :+1:

2 likes

Voor mij zou deze graag.

5 likes

Dat dus. En dan zo’n heerlijk brandslangenleren bandje er bij. Ik doe mee!

1 like

De blauwe is werkelijk top.
Ik ben voor 95% om.
De laatste 5% is afhankelijk van wat er met de wijzerplaat gebeurd.

Ik weet niet of het haalbaar blijkt te zijn, maar een zichtbaar uurwerk voor uitsluitend de LE maakt hem natuurlijk wel extra bijzonder. Het is altijd leuk om een mooi uurwerk in uiterlijk en techniek te kunnen bewonderen. De rotor graferen met HFLE of iets dergelijks en oplage en nummer.

Daarnaast wat kleine rode accenten en klaar is Chip :wink:

Zoiets?

5 likes

Als het zo doorgaat gaan we de 100 wel halen :beers: bij deze reserveer ik Nr 65/100 :sunglasses:

Jahoor,laat maar komen! :thumbsup:

Alleen nog een leuk bandje erbij (leer canvas nylon) en hij is compleet.

Neeeeeee, geen pseudo-vintage geel lume a.u.b., lekker fris wit! En geen polijst maar alles geborsteld a.u.b.:sunglasses:

5 likes

Deze zie ik helemaal zitten, maar misschien de secondenwijzer helemaal rood?

Volledig mee eens. Geen fake vintage lume en een volledig geborstelde kast en band zou top zijn!

1 like

Kijk, er zijn al creatieven die mij al wat mockups besparen. :point_up_2:

Zoals opgemerkt, de zwarte en blauwe komen zoals getoond.
Aan de leden de opdracht te bedenken wat er anders kan.
Te denken valt over kleuren of afwerking (sunburst/brushed) van de wijzerplaat, pepsi bezel of faux GMT met HF rood (oxblood), plaatsing van tekst en extra gravures.

In de loop van de week zal ik een balans opmaken en enkele voostellen uitwerken als die niet al uitgewerkt zijn door anderen.

Planning is pakweg eind mei de proto samples in huis, pre-orders voor de reguliere versie begin juli, voor kerst alles verstuurd.
Tussendoor komen de aangepaste onderdelen die hier dan met de bestaande samples tot één HFLE sample samengevoegd kan worden.

8 likes

Veel te BLAUW, pijn aan mijn ogen.

2 likes

Blauw, mooi!
83/99

2 likes

Ja ik vind het ook niks maar Erik zei “fel” :wink:

1 like

Drilled-lugs!

8 likes

Ziet er al prima uit :thumbsup: Helemaal geborsteld en met een rubber band als optie ipv staal zou top zijn!

Blauw is super. Met oranje accenten.
Maakt er een moderne compressor duiker van. Niets van faux lume of vintage. Lekker blauw lume voor mij. Hoe feller hoe beter!
HFLE of logo op 1 van de kronen.

1 like

Die heeft 'ie! Ik heb een render van “schuin van boven” (als gevolg waarvan ik echt verliefd werd op dit horloge) waarop dat zichtbaar is, maar wil deze liever niet zonder expliciete toestemming van @AEVIG-C delen.

Overigens zou het geen “faux vintage lume” zijn, maar “horlogeforum achtergrond beige” :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Het oranje mag fel, blauw liever wat donkerder zoals bv deze 2

4 likes