Zwarte wijzerplaat met oranje accenten!
Mooi inderdaad, donkerblauwe dail met fel oranje!
Een suggestie, wat vinden jullie van een sunburst donkerblauwe dail, zoals bijvoorbeeld bij de Aquis date?
[URL=http://s356.photobucket.com/user/MotoSkooly/media/Orisblauwdailsunburst_zpsvff9b3ls.jpg.html][/URL]
Nr 74 van de 100 graag!
Jongens, we gaan nog geen nummers reserveren. Eerst “even” een ontwerp, en bepalen hoeveel het er worden. Dan praten we verder!
Geintje
Blijft een vage kleur, wit a.u.b.
Erg mooi deze opzet.
Nog mooi “limited HF forum 2016” erin en achterop de glazen achterkant de nummers
Mvg. Bertjan
Toch zou ik ook graag een Pepsi bezel willen zien, voor het idee
Ja ik ben daar ook wel benieuwd naar. Een interne Pepsi bezel: weet iemand daar een voorbeeld van?
Ik vind hem ook wel leuk, hopelijk in het blauw met oranje accenten…
Een sunburst plaat lijkt me mooi maar zeker een zichtbare achterzijde …
Persoonlijk lijkt me gepolijste middenschakels wel erg mooi.
Ik hou hem in de gaten.
Pieter.
Bulova bijvoorbeeld
Is het trouwens een mogelijkheid om de wijzerplaat sunburst HF rood te doen? Lijkt me erg gaaf, met een zwarte binnenring.
Oei, dat kan ook wel heel uitgesproken worden, waardoor niet iedereen dat zo mooi zal vinden ben ik bang.
Blauw is wat toegankelijker denk ik.
Ik heb al een blauwe duiker met dubbele kroon en zichtbodem…
Ik ben het met @El_penumbra eens. Slechts zichtbodem als er iets heel moois te zien is. Ik vind @AEVIG-C originele idee van de dubbelkoppige draak in de bodem beter klinken.
Verder denk ik ook aan rode accenten en gaat mijn voorkeur naar een zwarte achtergrond kleur.
Even een eerste gedachte, wijzerplaat en secondewijzer licht wijzigen…
Ik vind oranje i.c.m. een blauwe plaat wel erg mooi.
Toevoeging.
Glazen caseback als gedecoreerde uurwerk/rotor
Anders de dichte case back met de dubbele draak
En graag nummer 8 voor mij
Ik vind het ontwerp van de blauwe erg mooi, eigenlijk zonde dat daar per se iets aan moet veranderen . Een heel subtiel verschil zou daarom mijn voorkeur hebben, zoals alleen de oranje secondewijzer in het voorbeeld van Floris. Ben ik helemaal voor. Of nog subtieler zoals in deze:
Voor mij zou een zichtbodem ook niet per sé hoeven. Je kunt er ook gewoon op zetten dat er een ETA inzit
Even voor de duidelijkheid: die met de meerkoppige draak komt er (waarschijnlijk) sowieso op Chip’s reguliere versie…dat is namelijk een Balaur. Vraag is of we daarvan willen afwijken.
Die is zo subtiel dat ik het verschil even niet zie…
Uiteraard zijn de 2 die door Chip geplaatst zijn, prachtig. Hij zou wel gek zijn om twee lelijke uitvoerigen op de markt te gaan brengen Persoonlijk lijkt het me juist leuk om iets méér af te wijken, omdat het kán. Hoe vaak krih je die kans nou?
Ik zie het wel, 00 50 40…