Limited 2016: merk & model bekend!

dan mag ik mijn Eigen P1lot One niet eens houden?.. en ik heb em nog wel zelf gebouwd!.. wat doe je me aan?

1 like

Gaat de goede kant op! Alsjeblieft zo min mogelijk doen met de kleuren van dit forum, die zijn spuuglelijk. Oranje en blauw is een prima combinatie. Het blauw mag alleen wel iets minder saai, sunburst a la Tissot prs516 in combinatie met het oranje/rood van de Omega Speedmaster Mark II lijkt mij bijvoorbeeld een fantastische combinatie. Zichtbodem is altijd een prima aanvulling.

3 likes

Sunburst is mooi… graag!

Wat de kleuren betreft… bij de P1lot One pakte het Vintage geel goed uit… als knipoog naar het forum…'k heb ook eens een limited gezien met een forumgele wijzerplaat… alsof er een Post-It memootje in zat als wijzerplaat… neh… dat deed’t em niet voor mij… maar toen was ik nog geen lid… :slight_smile:

die blauwe kan me wel bekoren… zal wel een historisch moment worden… als IK een horloge ga KOPEN… :joy:

2 likes

Neeee, geen sunburst.
Het is geen dresser!

Ik ben wel benieuwd hoe een pepsi model eruit ziet. Is er iemand die daar snel wat mee kan? :blush:

Zichtbodem hoort niet op een duiker. Of ben ik de enige die er zo over denkt?

2 likes

Ik verwacht ook dat 300m dan lastiger zou kunnen worden. Niet dat het technisch onmogelijk is, maar het is vast weer duurder.

300m is maar een gimmick!
Wie o wie maakt een foto van deze op -300m :stuck_out_tongue:!

1 like

Ik hoop het;-)

1 like

Deze kleur oranje/rood zou (wanneer ook doorgevoerd voor de secondenwijzer enz.) een goede toevoeging zijn in mijn optiek.

13 likes

De zwarte dan maar…ik heb echt genoeg blauwe platen maar deze HFLE wil ik niet laten passeren (zoals de vorige). Lug - lug van 49 mm. is eigenlijk net te groot voor mij maar…dit voor deze prijs kan ik toch niet weerstaan ben ik bang…

Grt. Marco

Ik graag 66/100 maar om teleurstellingen te voorkomen 66/250 is ook nog limited

1 like

Als ik de middelen heb om in te stappen… #13!.. dat was mijn startnummer toen ik met Minibikes racete… en daar ben ik kampioen mee geworden…

Excuses voor de crappy kwaliteit schets, maar dit zou ik persoonlijk ook heel cool vinden. Moet er eigenlijk ook nog een 60 minuten schaal op de buitenring (ipv de tweede tijdzone)

7 likes

Ook mooi, grijstinten met deze kleur oranje.

1 like

En de kast ā€˜Murdered’.
Diepzwarte DLC.

Brrr hemels

1 like

Des te specialer deze limited zou worden. Dan maar geen 300m voor de limited.

Moet je voor de grap eens kijken hoe vaak het hier genoemd is, de zichtbodem…

Dit model heeft geen dubbele kroon hoor…

Ziet er mooi uit hoor! Deze is voor mij ook zeker een kanshebber.

De 60 min shaal op de inner bezel heeft voor mij wel de voorkeur aangezien ik dit vaker gebruik dan de 2e tijdzone.
Een kleurtje op de 15min schaal lijkt me ook wel gaaf.

Ik vind tweede tijdzone juist heel handig.

1 like