Limited 2016: merk & model bekend!

Als ik de foto’s zie vraag ik me af wat de gemiddelde leeftijd is hier op het forum :slight_smile: ik krijg een beetje hetzelfde gevoel bij de gemiddelde wielrenner op zondag. Dit bewijst maar weer dat de gemiddelde babyboomer er financieel warmpjes bijzit…

2 likes

Ik had inderdaad het gevoel dat ik het gemiddelde flink naar beneden heb gehaald met mijn 26 jaar ;). Heb de Balaur sinds zaterdag om mijn pols en moet zeggen dat hij vooral in het zonlicht goed tot zijn recht komt. Wijzerplaat en kast spelen erg mooi met het licht!

3 likes

21 hier. Kan wel tellen ja :stuck_out_tongue:

Zelfs ik met mijn 39 jaren haal het gemiddelde hier onderuit, mijn voorstel is om meer leden te werven in de groep vrouwen tussen 21-35 om de populatie hier wat veelzijdiger, en esthetisch verantwoorder te krijgen :smile:

7 likes

Ik heb hem nog op de originele band zitten, maar dit ziet er echt goed uit!

2 likes

Haha steun!

1 like

Inderdaad de plaat speelt enorm met het licht. Van grijs metallic onder koud ochtendlicht tot brons tot bijna zwart. Love it.

8 likes

Ik ben 42 en heb nr 47 ha ha.
Wellicht haal ik het nog iets naar beneden :wink:

2 likes

**Ik ben net 60 geworden en geloof mij…met de loop der jaren ga je mooie dingen waarderen.

:wink:

2 likes

Haha, zul je zien dat alle mannen hier dan opeens wel bereid zijn om over mode horloges te praten :wink:

2 likes

Ben ik met 76 de oudste?

2 likes

Nee toch?

Ach, laten we d’r aan wennen, de modale Nederlander wordt steeds ouder. Geeft ook een leuke verandering aan de economie, kijk maar eens hoeveel senioren omzetten in de horeca. En een vitale vent (m/v) van tachtig is een serieuzere prospect om een splinternieuwe auto te kopen dan pak 'em beet deze kerel van 39.

1 like

:grin:

:joy::+1:t2:

Mn vader van 79 kocht dit jaar een nieuwe Range Rover, een nieuwe ktm 350cc en motocrosst nog iedere week (in competitie 35 wedstrijden per jaar). Dus dat klopt wel.

5 likes

Ben toch wel beetje verbaasd.
Ik had gedacht dat er voornamelijk jongelui bij zat. Gezien de stemkeuzes.:wink:

1 like

Respect :+1:t2:

1 like

De gemiddelde Nederlandse man is momenteel 40 jaar en 7 maanden oud. Ik denk dat we als groepje niet heel ver boven dat gemiddelde uitkwamen hoor. Ik vond het juist een leuke mix van leeftijden. Fijn om te zien dat de HFLE populair is bij millennials, generatie X en babyboomers!

3 likes

Leeftijd en horlogehobby is voor mij geen issue. Ik heb afgelopen zaterdag niet eens nagedacht over een gemiddelde leeftijd of zo. Veel interessanter was het plezier!

5 likes

Ja zolang het maar niet naar spruitjes ruikt toch!?

1 like