Nou, het is beslist geen ouwelullenklok geworden! Vind 'm erg mooi, veel plezier ermee allemaal.
Als je niet graag oud wordt, moet je je jong ophangen
Ik heb het niet over de leeftijd maar meer in de keuzes van de āoudereā leden. Had gedacht dat er meer conservatievere keuzes
overweegt iemand al om te flipperen? en zo ja wat gaat de inzet worden?
Ik denk dat de mensen die hem zaterdag hebben gehaald hem niet snel zullen flipperen. Wellicht als de rest verzonden word deze week dat er wat in het blauwe gedeelte zullen komenā¦
De HFLE 2016 is in elk geval een schitterende verschijning!
hopelijk wordt ie vandaag verstuurd incl leren buideltje zodat ik hem morgen mag omdoen
ben verder een heel geduldig type hoor
+1
Ben erg benieuwd naar de draagcomfort van het gewicht van de stalen band en de raised center links.
Kan iemand daar iets van zeggen?
Comfort is top, zeer uitgebreide verstelmogelijkheden met 2 halve linkjes, 2 gaatjes microverstelling en natuurlijk de sluiting die zelf ook nog eens in 4 stappen te verstellen is. Het totale gewicht valt voor een volstalen combinatie reuze mee.
Meestal voel ik wel dat ik een horloge met stalen band om heb, maar deze zit zo fijn dat het niet opvalt. De maat van het klokje zelf is ook perfect, niet te groot, niet te klein. Ik ben er helemaal weg van
@AEVIG-C laat je ons even weten wanneer je de horloges op de post heb gedaan. Dan kunnen we de ontvangst inplannen.
was ook mijn gedachte
Ontvangst? Chip zit al lang in ArgentiniĆ« met het geld van de āoverigeā 30 horloges
Dus afhalen is ook geen optie meerš
Interne vluchten in Argentinie dien je sowieso historischerwijs te mijdenā¦
Heb het niet meer gehaald te versturen vandaag. Nog een tijd geworsteld met de software van DHL en toen nog alles inpakken en labelen. Gaat morgen mee en als het goed is dan verschijnt per mail van DHL de tracking. Donderdag in huis dus.
Daar maak ik geen zorgen om.
Met het geld van 30 Limiteds moet hij voor oud en nieuw al weer terug
Ik vind dit een geweldige combi. Ben aan het zoeken geweest. Waar wordt deze Hirsch Leonardo verkocht?
Wat kost zoiets?