Inderdaad met een heel fijn schroevendraaiertje doen. Is zo gepiept.
Afgelopen zaterdag heeft Chip op de bijeenkomst mijn band keurig ingekort. En jawel, met een schroevendraaier. Zo’n eentje met een heel fijn kopje. In mijn gereedschapskoffer heb ik die niet.
Overigens: ik vind de fijnafstelling van de bijgeleverde band subliem.
schroevendraaiertje 1,5 mm (paars of zoiets) past precies , ook even de rest van de schroefjes controleren ,bij mij zaten er een aantal niet helemaal vast ,maar heb ff een tikkie aangedraaid, was zo gepiept ,flinke lange band, 5 schakels eruit, pols van 18,5 cm.
Wat leuk om ieders enthousiasme te vernemen!
Iedereen Heel veel plezier ermee gewenst.
Mijn horloge is ook binnen!!
Met een schroevendraaien? Het zijn schroefjes?
Damn, pakketbezorger gemist. Kan iemand een foto plaatsen van de pouch? Ik ben té benieuwd!
Yes, niet op lopen duwen met een pushpin remover dus!
Bedankt voor de tip! Anders had ik inderdaad met een pushpin eruit gedrukt.
Nog meer zaken waar ik rekening mee moet houden
krijg hem zelf niet ingekort dus maar even op een (net te kleine nato gezet,.
Ow haha dat was ik al aan het proberen
ZUCHT… Nog steeds niet binnen. Heb ik weer heel wat goed te maken bij mijn vrouw
Klopt, dat is mij ook opgevallen.
Ik heb de mijne ook net gekregen. Het hele team van de hfle 2016 hartelijk dank voor alle moeite, het resultaat is fantastisch!
Ik heb 'm gelijk aan een Hirsch Robby gedaan, zelf vind ik het een zeer geslaagde combinatie!
Hier ook binnen, in België en zonder mailtje gekregen te hebben overigens!
Hij is inderdaad heel goed gelukt, straalt brute kracht uit. Hulde voor de lange bracelet, zelfs met mijn boomstammen van polsen mocht ik er nog een linkje uit halen!
Hopelijk kan ik nog wennen aan het Oranje
De halve links., micro-adjustment, uitschuifbare sluiting, schroefjes in de band, echt heel goed over nagedacht, een topper.
Klein puntje van kritiek (heel klein hoor): er zat al een krasje in de sluiting toen ik hem kreeg.
Heujj hij is binnen. Compleet tegen de verwachting in vind ik hem op staal toch het gaafst. De band is helemaal niet zo chuncky als dat hij oogt op foto’s.
Iemand interesse in een Hirsch Medici? Heb hem 1x gepast en er toen weer afgehaald.
Woord van dank aan Chip en het team, hij is erg mooi geworden! Hij stond al op de schopstoel bij mij, maar voorlopig blijft hij even!
Hmm, goed punt voor m’n review. Thanks!
Ook niet in bezit van kleine schroevendraaier dus maar op lederen band gezet