Limited 2016: merk & model bekend!

Niet dat het de pret moet drukken uiteraard maar toch een punt. (Overigens door het feit dat er halflinks bij zitten geen probleem om de band toch goed te krijgen.

1 like

Als je toch tijd hebt on dit te typen, zou je aub mijn oude account kunnen herstellen? Waarschijnlijk nog minder werk ook.

3 likes

Mijne is net een paar minuutjes binnen. Hij is erg mooi. Ben alleen benieuwd of de 2e kroon voor het draaien van de interne bezel gaat verspringen tijdens het dragen.

Iemand daar al last van?

De HFLE ziet er in het echt veel beter uit dan op de renders, dus dit gaat echt een blijvertje worden. Ook cool dat we dit samen bedacht hebben, dat maakt het nog specialer.

1 like

Ook net binnen, zonder track en trace, ziet er fantastisch uit en wil bij deze iedereen die heeft meegeholpen
om dit te realiseren bedanken.

Wat mij opvalt, is dat als je een (leren; rubberen) band met pin bevestiging erop zet, de afstand tussen bandeinde en kast groot is. M.i.maakt dat de HFLE 2016 niet tot een vanzelfsprekende swapper. Mogelijk, dat een dikkere 22 nato fraaier is.

Dat horen we graag hier!

1 like

Nu een aantal dagen het horloge omgehad, maar tot dusverre nog geen last van gehad.

1 like

Valt mee hoor! Zie onderstaand met mijn leren band. Deze is niet extreem dik of zo.

5 likes

You 'r right!

Nope! Ik draag de HFLE vol continu vanaf zaterdag 12.00 uur. Geen mm verschoven.
Loopt nu 12 seconden achter. Netjes toch na vijf dagen?

4 likes

al 4 uurtjes om de pols en loopt nog steeds perfect !nog geen seconde verschil ! prima uurwerkje
de verstelbare band vind ik top, ben helemaal geen stalenbanddrager! gooi ze er meestal gelijk af
omdat de ene keer weer te los en dan weer te strak . maar nu heel eenvoudig even wat losser zetten!
ook met de geschroefde pennen is het helemaal makkelijk op maat te maken ,kans op beschadiging is miniem,
evenals de doorboorde lugs . En voor de rest ziet het er goed uit! :ok_hand:

2 likes

Hier ook eindelijk binnen gekomen en ziet er top uit :heart_eyes:

DHL heeft in mijn ogen, zeker in die van mijn vrouw, wel een steekje laten vallen. De chauffeur was pas ruim 1,5 uur na de aangegeven tijd vertrokken. Daarnaast zou het doorgeven van een tijdblok voor levering, waarvan de chauffeur zei dat dit normaliter wel gebeurt, erg handig zijn.:disappointed:
Nu heb ik mijn handen vol om haar verloren tijd te compenseren :gift: :balloon: :sparkles:

3 likes

Net thuis, band ingekort en om de pols gezwierd

Eerste indruk is zeer positief, prachtige plaat, comfy band, oranje is aanwezig maar niet te,

Mijn felicitaties aan het team en iedereen die meestemde!!

9 likes

Nog geen last van, maar dat was voor mij ook een aandachtspuntje. Als we dan toch met een zoeklichtje naar verbeterpuntjes speuren, dan had ik daar inderdaad graag ook een schroefkroon gezien.

Ja precies! Zoals ik tijdens het event al even aanstipte, heb ik colleges gegeven over ‘collaborative design’, en ik kan je vertellen dat het relatief zeldzaam is dat het zo goed uitpakt :wink:

4 likes

De bezel zit denk ik “stroef” genoeg vast om niet zomaar te verplaatsen. Als het poppenspul was geweest had ik de Balaur nog in de stickers hier op het blauwe gedeelte geknald! Is gelukkig niet het geval. Gaaf ding wat gewoon erg goed in elkaar zit!

2 likes

Horloge is ook hier binnen. Eerste indruk is goed, band nog wa stroef maar dat zal met gebruik verdwijnen. Band lang zat om er een enkelhorloge van te maken. Ik heb er een Unboxing video van gemaakt:
Unboxing HFLE 2016

6 likes

Leuke video!!

Ik heb hem ook net binnen gekregen en ik vind het horloge in het echt nog mooier.
De grijze plaat is top!
Het oranje is inderdaad subtiel en niet te aanwezig en de afwerking en details zijn prachtig. De interne bezel draait smeuĂŻg.
Het voelt allemaal erg degelijk aan.

Mooi trommelke ook
https://myalbum.com/photo/UHlGIEgtYF4H/720.jpg
https://myalbum.com/photo/vUu1org7A7cr/720.jpg

Bedankt voor het project en de goede afwikkeling!

5 likes

Video zegt meer dan 1000 woorden
!
Nu een beter zicht op het horloge en het ziet er netjes uit, proficiat!

Ik ben benieuwd naar de hfle 2017

1 like